Hvilket low-end grafikkort?
Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 10-01-08 02:09

Halløj!

En kammerats ATi 9250 grafikkort er futtet af og jeg har lovet ham at
hjælpe med at finde et nyt - desværre er det ved at være meget længe
siden jeg sidste fuldte med i GFX-udviklingen så jeg kan ikke lige
gennemskue markedet så jeg håber I vil give mig en hånd

Hva' kan i anbefale når kravene er:
AGP
Passivt kølet
TV-out
Max pris omkring de 400,-
Af spil skal kortet primært bruges til Command & Conquer og lign. spil -
ingen 3D shooters....

(ved godt at der er flere muligheder på brugtmarkedet, men det er ikke
aktuelt her...)

Hvordan yder et nVidia FX5200, nVidia 6200 eller ATi 9600 fx i forhold
til det gamle Ati 9250?

--
/Jesper

Mail sendt til afsenderadressen bliver ikke læst!
Brug news(at)jronline(punktum)dk ved direkte svar!

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 10-01-08 13:44

Jesper Rasmussen wrote:

> Hva' kan i anbefale når kravene er: