Indbydelse til dem der er i New York 27.ma~
Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 16-03-08 21:46

Hej til alle I rejse-interesserede

Med fare for at blive klynget op som en "spammer", poster jeg her en
indbydelse til alle rejsende der måtte befinde sig i New York torsdag d. 27.
marts.

Det er en invitation til en fælles udstilling på Manhattan New York, med
bl.a. den danske billedkunstner, Maiken Hejnfelt, og vi inviterer hermed
alle som kunne have interesse i dette, til ferniseringen
torsdag, d. 27. marts, fra kl. 18-20.
Klik på link'et herunder for at se detaljerne om udstillingen og om Maiken
Hejnfelt:

http://www.agora-gallery.com/artistinvite/maiken_hejnfelt.aspx

Besøg evt. også hendes online galleri: www.atelier1.dk hvor alle hendes
malerier kan ses.

Alle er velkomne, danske som udenlandske...vi håber da på en gæst eller to.

De bedste påske-hilsner

Niels & Maiken Hejnfelt

Fra : Lars Ehlers

Dato : 16-03-08 23:28

On Sun, 16 Mar 2008 21:46:28 +0100, "Niels Hejnfelt"
<niels@VIPhejnfelt.dk> wrote:

> [...]
>bl.a. den danske billedkunstner, Maiken Hejnfelt, og vi inviterer hermed
>alle som kunne have interesse i dette, til ferniseringen

<klip>

Hej Niels.

Såvidt jeg ved, så er jeg i New York d. 25-27 marts, og det kunne da
være interessant at hilse på jer. Jeg er lige kommet hjem efter en
lyntur til Barcelona/Madrid/London, så jeg finder nok først ud af de
nærmere detaljer om turen, når jeg er tilbage på arbejde.

--
Lars Ehlers
"Screw you guys, I'm going home" Eric Cartman

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 17-03-08 07:31

> [...]

> lyntur til Barcelona/Madrid/London, så jeg finder nok først ud af de
> nærmere detaljer om turen, når jeg er tilbage på arbejde.

Hej Lars
Du skal være hjertelig velkommen
Det ville være en fornøjelse at hilse på dig IRL
Mvh
Niels Hejnfelt

Fra : Lars Ehlers

Dato : 28-03-08 09:13

On Mon, 17 Mar 2008 07:30:39 +0100, "Niels Hejnfelt"
<niels@hejnfelt.dk> wrote:

>Hej Lars
>Du skal være hjertelig velkommen
>Det ville være en fornøjelse at hilse på dig IRL
>Mvh
>Niels Hejnfelt

Hej Niels,

Det kom desværre ikke rigtigt til at passe med mine planer. Jeg fløj
hjem fra Newark her til aften, fordi jeg har et par kundemøder i
morgen (sidste slutspurt for at lukke kvartalet).
--
Lars Ehlers

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 10-04-08 19:10

"Lars Ehlers" <lars@NOSPAMehlers.us> skrev i en meddelelse

> [...]
> hjem fra Newark her til aften, fordi jeg har et par kundemøder i
> morgen (sidste slutspurt for at lukke kvartalet).

Hey Lars.
Ærgerligt - også for dig
Der kom ca. 150.
Desværre var jeg selv så syg, at jeg kun var der en time, så var det det på
hovedet i seng på hotellet igen
Til gengæld får du chancen i Santa Ana på et tidspunkt (ved godt du bor i
S.F.), for Maiken er blevet tilbudt en solo-udstilling dér, og den
arrangerer vi formentlig i forbindelse med noget Vancouver/Alaska-ferie til
næste år.
Men det annoncerer vi også her, når det kommer
Men måske kommer der mere af sig selv forinden det er der jo ingen der
ved...
Mvh
Niels Hejnfelt

Fra : Ellen

Dato : 17-03-08 08:21

"Niels Hejnfelt" <niels@VIPhejnfelt.dk> skrev i en meddelelse
> Hej til alle I rejse-interesserede
>
> Med fare for at blive klynget op som en "spammer",

SPAMMER

Fra : Ulvir

Dato : 17-03-08 12:30

"Ellen" <el-sam@viharingenmail.dk> skrev i meddelelsen

> "Niels Hejnfelt" <niels@VIPhejnfelt.dk> skrev i en meddelelse

> SPAMMER

Det tog sku sin tid inden de hellige begyndte at RÅBE op..

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 24-03-08 17:02

Ellen <el-sam@viharingenmail.dk> wrote:

> "Niels Hejnfelt" <niels@VIPhejnfelt.dk> skrev i en meddelelse

> SPAMMER

Klaphat. Det er da fint med lidt info.

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Pernille

Dato : 18-03-08 10:06

> [...]
> malerier kan ses.
>
> Alle er velkomne, danske som udenlandske...vi håber da på en gæst eller

Tak for det.
Desværre, tror jeg ikke, at jeg kommer forbi på det tidspunkt...
Var i New York for første gang, i juli 07. - En rigtig dejlig by!