Tog Hamburg-London
Fra : Søren

Dato : 15-03-08 17:11

Hej gruppe.
Er der nogen der har en ide om prisen på en togbillet Hamborg -> London??

-Søren

Fra : Bo

Dato : 15-03-08 11:30

Søren skrev:
> Hej gruppe.
> Er der nogen der har en ide om prisen p� en togbillet Hamborg -> London??
>
> -S�ren

http://www.bahn.de/db_danmark/view/index.shtml

finder du prisen i øverst venstre kolonne. vh Bo

Fra : Søren

Dato : 15-03-08 22:56

"
Søren skrev:
> [...]
>
> -S?ren

http://www.bahn.de/db_danmark/view/index.shtml

finder du prisen i øverst venstre kolonne. vh Bo

Joo, men der står så senere at prisen ikke kan oplyses............

-Søren

Fra : Bjarne

Dato : 15-03-08 23:51

Søren skrev:
> Hej gruppe.
> Er der nogen der har en ide om prisen på en togbillet Hamborg -> London??

Det er fordi der indgår flere private togselskaber hhv. til Bruxelles og
videre til London og priserne afhænger af dage og tog.
Det normale er nok at tage nattog til Bruxelles og Eurostar derfra, men
man kan også komme hele vejen samme dag (fra DK) med dagtog Thalys/Eurostar.

DSB kan give prisen på konkrete dage og togforbindelser. Det er desværre
dyrere end billige flybilletter, men sikkert også en noget behageligere
og mere spændende måde at rejse på.

Der er intet i vejen for at købe enkelt og flyve den anden vej.

Alternativt kan du sikkert købe billetter til hhv Thalys og Eurostar på
deres hjemmesider, men prøv DSB.

vh

Bjarne

Fra : Bo

Dato : 16-03-08 06:51

On 16 Mar., 00:50, Bjarne <alvar.hanso...@gmail.com> wrote:
> Søren skrev:> Hej gruppe.
>
> Alternativt kan du sikkert købe billetter til hhv Thalys og Eurostar på
> deres hjemmesider, men prøv DSB.

Det må da absolut være "billigere" at henvende sig til DB's kontor i
København, når rejsen skal udgå fra Hamburg
Vores adresse er: Vesterbrogade 6 D, 1620 København V.
Kontoret er åbent for personlig betjening mandag til torsdag fra kl.
10.00 til 16.00. Fredag fra kl. 10.00 til 15.00. Telefontid mandag til
fredag fra kl. 09.00 til 11.00 på +45 33 36 06 60 Vi kan hjælpe dig
med togbilletter ikke kun til og i Tyskland, men indenfor hele Europa
(med nogle enkelte undtagelser).
Alternativt kan email sendes til kundeservice@bahn.dk eller telefax på
(+45)33360661.
vh Bo

Fra : Bjarne

Dato : 17-03-08 07:58

Bo skrev:

> [...]
> fredag fra kl. 09.00 til 11.00 på +45 33 36 06 60 Vi kan hjælpe dig
> med togbilletter ikke kun til og i Tyskland, men indenfor hele Europa
Det lyder meget, meget sympatisk, og jeg gemmer email-adressen og
telefonnummeret.
Kan i også lave alle rabattilbud til nattog, Thalys osv og FIP?

vh
Bjarne

Fra : N/A

Dato : 17-03-08 07:58