Gaaaab
Fra : Pwh

Dato : 13-03-08 20:45

Efter som her er rimeligt dødt, så en lille historie

Vi mødte den anden dag en Schæfertæve der skulle fører
sig lidt frem, Tyson trak sig hurtigt, gad ikke det pjat

Angel og Schæferen indledte derimod en stirrerkamp
som jeg aldrig har oplevet det før, faktisk sjovt at se på
Min Angel vandt self den kamp, er man psykisk stærk eller hvad

/Jens (som er stolt af sit lille hvalpedyr)

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-08 20:56

"Pwh" <pwh@email.dk> skrev i en meddelelse news:47d98445$0$89174

> Angel og Schæferen indledte derimod en stirrerkamp
> som jeg aldrig har oplevet det før, faktisk sjovt at se på
> Min Angel vandt self den kamp, er man psykisk stærk eller hvad

Bingo forsøger sig nogengange med, at nedstirre en af kattene. Hun taber
altid, for de kan stirre ud i luften i timevis.

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 13-03-08 21:24

"Buffy" <buffy(snabel-a)tjekmig.dk> skrev i en meddelelse

> Hun taber
> altid, for de kan stirre ud i luften i timevis.

Haha Ja! Min Mor's kat forsøger sig med plankeværket! Her må katten dog
kaste håndklædet i ringen!

R. Ilsøe

Fra : Pwh

Dato : 13-03-08 21:29

Rinnie Ilsøe, skrev:
> "Buffy" <buffy(snabel-a)tjekmig.dk> skrev i en meddelelse

> Haha Ja! Min Mor's kat forsøger sig med plankeværket! Her må katten
> dog kaste håndklædet i ringen!

Nu gik der kat i den igen, det er også hende Tove

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 13-03-08 21:38

> Nu gik der kat i den igen, det er også hende Tove
>
> /Jens

LOL
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Pwh

Dato : 13-03-08 21:27

Buffy, skrev:

> Bingo forsøger sig nogengange med, at nedstirre en af kattene. Hun
> taber altid, for de kan stirre ud i luften i timevis.

*LOL*
Den kamp er tabt på forhånd

/Jens (som undrer sig over den magt et lille myr som en kat kan have)

Fra : Anette

Dato : 13-03-08 22:10

Buffy wrote:

> Bingo forsøger sig nogengange med, at nedstirre en af kattene. Hun
> taber altid, for de kan stirre ud i luften i timevis.

Ikke her i huset
Kattene kan vinde en stirre-kamp med Schapendoeserne - men ikke med
PON'erne.
PON'erne bruger deres "hyrde"-blik - en vildt intens stirren, helst uden at
røre sig - og det virker.
Kattene virker nærmest forlegne og trækker sig væk...også selvom de sidder
højt oppe i en vindueskarm eller på skabet.

Men hva' når det der blik virker på får og lam, så kan det vel også virke på
en smule kat eller på de andre hunde for den sags skyld

/ Anette
www.philana.dk

Fra : Kim Christensen

Dato : 13-03-08 14:49

On 13 Mar., 21:29, "Pwh" <p...@email.dk> wrote:

> Nu gik der kat i den igen, det er også hende Tove

Et af trylleordene der kan få gang i gruppen er "kamphund". Men det
kan sikkert også trækkes over i kattesnak. Findes der forresten
kampkatte?

Hilsen Kim

Fra : OZ3BTO

Dato : 14-03-08 19:08

"Kim Christensen" <SLETTESnemoris@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Et af trylleordene der kan få gang i gruppen er "kamphund". Men det
kan sikkert også trækkes over i kattesnak. Findes der forresten

Maine coons går ihvertfald ikke af vejen for hunde.. Vores muler dagligt
hunden
Så en slags kamp kat er det vel

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 14-03-08 19:13

"OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kampkatte?
>
> Hilsen Kim
>

> Maine coons går ihvertfald ikke af vejen for hunde.. Vores muler dagligt

sådan en har jeg også i huset, når hundene ikke gider at være kæle-stolper,
gnubbe-træer eller nægter at ligge i ske, så kan de få et par på hovedet kan
de!.
Hans mellemnavn er Hitler eller bin laden.. GG..

Mvh. Marie

Fra : OZ3BTO

Dato : 15-03-08 14:27

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:47dac03c$0$89176$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> [...]
kan
> de!.
> Hans mellemnavn er Hitler eller bin laden.. GG..

Vores går under navnet Stumpen.. Jae han var den mindste da vi fik ham ..
Det er så ved at ændre sig (11mdr. og 5,5kg)

Erik

Fra : Kim Christensen

Dato : 14-03-08 06:45

On 13 Mar., 22:10, "Anette" <a...@def.es> wrote:

> [...]
>
> Men hva' når det der blik virker på får og lam, så kan det vel også virke på
> en smule kat eller på de andre hunde for den sags skyld

Hvordan hunde uden øjne nedstirre katte og får?

Hilsen Kim

Fra : Anette

Dato : 14-03-08 18:37

Kim Christensen wrote:

> Hvordan hunde uden øjne nedstirre katte og får?

He he - tro mig - INGEN er i tvivl om det når der bliver stirret af en PON,
der vil have sin vilje
Det er straks mere besværligt med Schapendoeserne - de har mere pandehår og
er ikke helt så insisterende

/ Anette
www.philana.dk

Fra : Ukendt

Dato : 14-03-08 18:59

On Fri, 14 Mar 2008 18:37:09 +0100, "Anette" <abc@def.es> wrote:

> [...]
>der vil have sin vilje
>Det er straks mere besværligt med Schapendoeserne - de har mere pandehår og

En OES er man heller ikke tvivl om, når man altså kan se øjnene )
--
med pt. fire OES'ere i hytten.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : Anette

Dato : 14-03-08 19:01

Ivan Madsen wrote:

> En OES er man heller ikke tvivl om, når man altså kan se øjnene )

Præcis!
Er øjnene dækket, kan man alligevel tydeligt se det insisterende på hundens
kropssprog - der er spændt op over det hele.

/ Anette
www.philana.dk

Fra : Ukendt

Dato : 14-03-08 19:12

On Fri, 14 Mar 2008 19:01:05 +0100, "Anette" <abc@def.es> wrote:

>Præcis!
>Er øjnene dækket, kan man alligevel tydeligt se det insisterende på hundens
>kropssprog - der er spændt op over det hele.

Netop! Når man lærer at læse hunden er det ganske nemt at se, hvornår
den slapper af og hvornår den er "på". Lige nu er Fancy utroligt
terrotorial - især når hvalpene er med hende i haven Så vi skal
vist snart have fornyet gø-kortet

Fra : Anette

Dato : 14-03-08 19:16

Ivan Madsen wrote:
> [...]
> den slapper af og hvornår den er "på". Lige nu er Fancy utroligt
> terrotorial - især når hvalpene er med hende i haven Så vi skal

He he - dejligt - man må gerne være både territorial og gøende, når man er
mor

og....Ivan.... kan du så komme i gang med at tage nogle nye
hvalpebilleder!!!!!!
så jeg kan sidde her og savle over dem - de er bare lækre ))

/ Anette
www.philana.dk

Fra : Ukendt

Dato : 14-03-08 19:25

On Fri, 14 Mar 2008 19:15:44 +0100, "Anette" <abc@def.es> wrote:

> [...]
>hvalpebilleder!!!!!!
>så jeg kan sidde her og savle over dem - de er bare lækre ))

Du må se bedre efter, fruen opdaterer ungernes dagbog hver dag - de er
godt nok helt nede i bunden af menuen )

Fra : Anette

Dato : 14-03-08 19:59

Ivan Madsen wrote:

> Du må se bedre efter, fruen opdaterer ungernes dagbog hver dag - de er
> godt nok helt nede i bunden af menuen )

*røde ører*
hvornår lærer jeg at læse hvad der blvier skrevet - i stedet for bare at
savle over billeder?

Jeg HAR fundet deres fotoalbums....og de er stadig lækre

/ Anette
www.philana.dk

Fra : Ukendt

Dato : 14-03-08 20:06

On Fri, 14 Mar 2008 19:59:29 +0100, "Anette" <abc@def.es> wrote:

>*røde ører*
>hvornår lærer jeg at læse hvad der blvier skrevet - i stedet for bare at
>savle over billeder?
>
>Jeg HAR fundet deres fotoalbums....og de er stadig lækre

Det er de fortsat - Bailey er en meget rolig dreng, Silke er en
bidebølle ) Hold kæft, hvor kan sådan nogle 5-6 uger gamle ting
bevæge sig hurtigt om morgenen - når man lige slipper dem ud i haven
for at gøre diverse, så varer det aldrig, så lyder der knurrelyde fra
det fjerneste hjørne (de slås som hvalpe nu gør). Så går der et
øjeblik, så ser man dem komme nærmere, gøre det ene og det andet
(dygtig!) - og så er der fodringstid. Mors mælkebar er stadig meget
interessant, men mere bastant mad er nu ikke at foragte )
Men de vejede 300 gram og kunne være i en hånd - nu er det 4 kg pr.
styk og det går stadig deropaf. Selv om vi kun fik to er det at opleve
den forandring - udvikling osv. uerstattelig. Vi kunne finde på at
gøre det igen