Florida i juli
Fra : Jørn

Dato : 10-03-08 18:05

Nogen der kan hjælpe med billige billetter til Florida i juli?

Jeg har overvejet at se på internationale sider og benytte mig af den svage
dollar, men kan man det? og er der nogle der kan anbefale hvor jeg kan finde
de billige billetter?

På forhånd tak

Jørn

Fra : saugstrup@gmail.com

Dato : 10-03-08 14:34

On 10 Mar., 19:05, "Jørn" <nospamhaul...@mailme.dk> wrote:
> [...]
> dollar, men kan man det? og er der nogle der kan anbefale hvor jeg kan finde

Hej Jørn

Vi undersøgte priserne på flybilletter til USA - dog New York - for
ikke så længe siden.
Om ikke andet kan du sikkert genbruge metoden til at finde de
billigste billetter til Florida: http://puine.dk/billige-flybilletter-new-york-117/

Mvh Anders

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-08 23:32

Hej Jørn,

Du må prøve dig frem med søgninger på mange søgemaskiner.
Her er dem jeg som oftest starter med:

mrjet.dk
travelstart.dk
seat24.dk
supersaver.dk
travellink.dk
lastminute.dk

Men husk også at tjekke med de forskellige flyselskaber. De kan køre med
specielle kampagne priser ol.

Eksempelvis blev vores sidste rejse bestilt via Delta Airlines hjemmeside:
www.delta.com da de var ca. 850 kr. billigere.

Rigtig god tur.

--
Med venlig hilsen / Best Regards

Martin Toulstrup

Klik dig ind på mine websites:

www.shopworld.onlinesalg.dk
www.florida-usa.dk

Som rejser til LA. i september

Fra : Sten Schou

Dato : 11-03-08 02:01

"Jørn" <nospamhaulund@mailme.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Jeg har overvejet at se på internationale sider og benytte mig af den
> svage dollar, men kan man det? og er der nogle der kan anbefale hvor jeg

Der er ingen billige billetter i juli.....

Hilsen Sten

Fra : Bjarne

Dato : 11-03-08 09:38

> Der er ingen billige billetter i juli.....
>
> Hilsen Sten

Jo, der er! For omkring 6.000dkk kan man sagtens komme til Florida. Det ikke
galt.

Hilsen
Bjarne

Fra : Sten Schou

Dato : 11-03-08 17:51

"Bjarne" <vesterport@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Jo, der er! For omkring 6.000dkk kan man sagtens komme til Florida. Det
> ikke galt.

Jo, når man kan komme dertil for næsten halvdelen resten af året, synes jeg
det er.

Hilsen Sten

Fra : Armand

Dato : 16-04-08 21:39

Bjarne skrev:

> Jo, der er! For omkring 6.000dkk kan man sagtens komme til Florida. Det ikke
> galt.

Sammenlignet med at vi giver 3700,-kr for Miami t/r sidst i august, er
dét vel svært at regne for billigt.

Det giver dog et indtryk af hvad der er billigst!

--
Armand.
(sidste år med Delta fra Kastrup, i år med Lufthansa fra Billund)

Fra : Lars Ehlers

Dato : 11-03-08 04:31

On Mon, 10 Mar 2008 18:05:26 +0100, "Jørn" <nospamhaulund@mailme.dk>
wrote:

> [...]
>dollar, men kan man det? og er der nogle der kan anbefale hvor jeg kan finde

Jeg bruger tit http://www.kayak.com - de checker priserne hos både
discountbureauer og på flyselskabernes hjemmesider. Når du har fundet
den rigtige pris, går du direkte til den pågældende site og booker
der.

Jeg bruger også http://www.expedia.com til at finde både flybilletter
og hoteller. Hvis jeg skal rejse for firmaet, bruger jeg også Expedia
til at checke afgange, priser, direkte fly, osv.
--
Lars Ehlers
"Screw you guys, I'm going home" Eric Cartman

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 15-03-08 14:59

> Jeg bruger også http://www.expedia.com til at finde både flybilletter
> og hoteller. Hvis jeg skal rejse for firmaet, bruger jeg også Expedia
> til at checke afgange, priser, direkte fly, osv.

Jeg har netop brugt expedia til en tur til mem hjem fra jfk. Det fungerer
fint. Orbitz.com var billigere, men kræver kreditkort fra USA, GB el. lign.
Normalt bruger jeg momondo.com, men de kan kun sælge billetter ud og hjem
til samme destination, hvor expedia kan klare ud og hjem fra forskellige
steder. Mrjet virker også ret billig, men momondo søger også på mrjet.

Kennet

Fra : Bjarne

Dato : 11-03-08 09:39

"Jørn" <nospamhaulund@mailme.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har overvejet at se på internationale sider og benytte mig af den
> svage dollar, men kan man det? og er der nogle der kan anbefale hvor jeg

Ring til American Airline i Sverige så køber du billetter med dollar.

Fra : Thomas Andersen

Dato : 11-03-08 18:17

Hej
Bruger normalt selv Supersaver.dk
Brugte dem til Miami i aug 07 (gav ca 6K pr billet)
Har faktisk også lige brugt dem til LA om 14 dage (for 3300 kr ;)

Fra : Jesper Andersen

Dato : 13-03-08 18:55

Hejsa

Vi tager afsted til florida om 14 dage vi har givet 3450 pr billet
underligt nok den dag vi bestilte var det www.dsb.dk der var de billgste fdm
travel kunne også matche disse priser
alle de andre billetsider var ca 500 kr dyrere pr billet

Mvh jesper