On Feb 29, 5:04 pm, "John N. H." <jn...@mailFJERN.dk> wrote:
> "alexbo" skrev i en meddelelse:
>
> >>Jeg vil stadig mene at jeg var i god tro, da jeg spurgte webbutikken
> >>og de bekræftede jo prisen 2 gange.
>
> > Næh, hvis du havde været i god tro havde du ikke spurgt til prisen
> > flere gange, det viser at du "vidste" der var noget galt med prisen.
>
> > Om du kan gennemtvinge handlen er svært at sige,
> > en afgørelse kan være at du prøver at udnytte en fejltagelse i
> > webbutikken, en anden kan være at de hænger på deres tilbud.
>
> For mig at se, kan webbutikken ikke levere den ønskede vare, og
> annullerer derfor ordren.
> Det kan der vel ikke være noget ulovligt i?
>
> De prøver så at få en ny aftale i stand med en anden vare, (Christian
> skriver selv: andet nummer), der kan det samme som den første.
> Det er vel legalt nok.
Men det er jo samme vare fysisk, det er bare et andet varenummer.
Hvis man kan gøre det sådan kan man jo gøre det ved alle varer.
> Så er der vel kun 2 muligheder:
> Lade være med at købe varen.
> Acceptere den nye pris.
>
> Det svarer til, at man går ned i en forretning efter ugens tilbud, og
> der er udsolgt, eller leverandørsvigt, når man kommer frem.
Nej.
Jeg forudbestillte varen, de genneførte bestillingen, de reserverer
betalingen hos PBS, de bekræfter prisen 2 gange.
--
Christian......
http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....
Så kan det være vi andre ikke skal holde i kø i evigheder.