Folk og deres "Grå Joggingbukser"
Fra : superdamocles@gmail.~

Dato : 21-02-08 08:38

En tur gennem byen i gågader m.m. og man bliver mødt af mennesker
iført grå joggingbukser (mest piger) hvad sker der for jer??

Er det nu "IN" at ligne en hjemløs med hængerøv!!?

Aldrig har jeg set noget så grimt I ligner nogle der har glemt at
kigge jer i spejlet inden I forlod hjemmet (trailer-parken) og glemte
at skifte natbukserne....or whatever it's used for!

Drop 'em!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 22-02-08 00:45

superdamocles@gmail.com wrote:
> [...]
> kigge jer i spejlet inden I forlod hjemmet (trailer-parken) og glemte
> at skifte natbukserne....or whatever it's used for!

Vrøvl. Hængebukserne (røvene) er da en million gange kedeligere.

/F