catering i kbh.?
Fra : sjp

Dato : 18-02-08 18:23

Er der nogen der har gode erfaringer med catering i kbh/amager ?
Jeg har overhovedet ikke forstand på noget sådan.
Jeg skal bruge mad til 30 personer, helst buffet, og jeg regner med at bruge
250-300 kr. pr. kuvert.
Drikkevarer og alt andet sørger jeg selv for.
Om det er Italiensk,dansk, mexicansk eller anden etnisk udgave er ikke så
vigtigt bare det er rigtig vellavet mad
Hvor finder jeg høj kvalitet? har I nogle erfaringer?

Mvh. Stig

Fra : Inger D.

Dato : 18-02-08 19:53

> [...]
> vigtigt bare det er rigtig vellavet mad
> Hvor finder jeg høj kvalitet? har I nogle erfaringer?

Jeg har rigtig gode erfaringer med Palædineren: http://www.palae.dk/

De leverede mad til vores bryllup og det kunne ikke have været bedre. Udover
at maden var spændende og super kvalitet, var servicen hele vejen igennem
rar og topprofessionel.
Vi fik portionsanrettet forret, buffet hvor 2 kokke stod og skar forskellige
stege ud og en meget overdådig dessertbuffet.

Inger D.

Fra : Henriette Døssing

Dato : 18-02-08 19:57

sjp skrev:
> [...]
> vigtigt bare det er rigtig vellavet mad
> Hvor finder jeg høj kvalitet? har I nogle erfaringer?

Vi fik italiensk buffet fra Fredensborg Selskabsservice - de leverer i
Kbh for 400 kr. - www.fredensborgselskabsservice.dk da vores datter blev
døbt. Det er godt nok fire år siden, men maden var så lækker, at vi
taler om den endnu. Der var rigeligt mad, det smagte fantastisk og det
var anrettet rigtig pænt.

Vi valgte den udgave, som på hjemmesiden hedder Italiensk buffet 1 og
tilkøbte vitello tonato fra buffet 2.

Vi har også gode erfaringer med Slagter Lund på Frederiksberg
www.slagterlund.dk. Vi har selv serveret deres pølsebord (de kalder det
Slagter Lunds berømte pølsebord på hjemmesiden). Der er mulighed for at
tilvælge enten glaseret skinke eller osteanretning uden ekstra
beregning, hvis man er flere end 13. Vi valgte osteanretningen og blev
bestemt ikke skuffede.

Min far og hans veninde serverede Slagter Lunds "barbeque grill" til en
stor fest - det var også lækkert og ligesom ved pølsebordet var der
rigeligt mad.

Rigtig god fest.

Henriette Døssing

Fra : kim rasmussen

Dato : 18-02-08 22:51

"sjp" <stigjesperpedersen12@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Er der nogen der har gode erfaringer med catering i kbh/amager ?

Hej
Firma www.smoerrebroed.dk har cavery der er helt forrygende og der er
masser af mad.
mvh mcloud

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 18-02-08 23:10

Stig skrev:

> Hvor finder jeg høj kvalitet?

Cofoco plejer man ikke at gå galt i byen med, se fx Forårsbuffet II:

· http://cofoco.dk/lemarche_foraarsbuffet_ii.asp

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : sjp

Dato : 19-02-08 08:58

Takker alle for nogle lækre forslag
Nu har jeg noget at vælge mellem!

Mvh. Stig

Fra : deffejohn

Dato : 19-02-08 01:27

Prøv Jysk Diner!

Rigtig lækker mad, og der er rigelig af den. Servicen er helt i top.

Vi brugte dem til min farmors 60 års fødselsdag og alle til festen var
så begejstrede for det. Rigtig lækkert og veltilberedt.
Der var så meget mad at der også var mad til os dagen efter.

Vi fik leveret til 2300 København S for 249,- inkl. afhentning af fade
osv. så mon ikke det koster det samme til jer?

De sender også et gratis katalog som kan bestilles via deres
hjemmeside www.jysk-diner.dk

Mvh

CK

Fra : Lucy

Dato : 19-02-08 17:30

deffejohn wrote:
> [...]

> Vi fik leveret til 2300 København S for 249,- inkl. afhentning af fade
> osv. så mon ikke det koster det samme til jer?

Jeg vil tro at kvaliteten matcher prisen! Det er nok ikke det lækreste man
kan fremstille så billigt!
Jeg har kun erfaring med ligende lavpris-catering - kokken og komfruen, og
det var elendigt!

/L

Fra : Margrete Johansen

Dato : 19-02-08 19:44

"Lucy" <no@dressfor.you> wrote in message

> [...]
> kan fremstille så billigt!
> Jeg har kun erfaring med ligende lavpris-catering - kokken og komfruen, og

Du skal da kunne få en lækker buffet til 250 kr. pr. næse - eller er det
bare mig, der synes at det er rimelig pris?

Margrete
www.smagsuniverset.dk

Fra : Lucy

Dato : 19-02-08 19:56

Margrete Johansen wrote:

> Du skal da kunne få en lækker buffet til 250 kr. pr. næse - eller er
> det bare mig, der synes at det er rimelig pris?

Som jeg ser det på Jysk-Diners hjemmeside koster det slet ikke 250,-. Det er
langt billigere. Kvaliteten må være derefter!
Det er muligt at man kan få en lækker buffet for 250,- kr - det vil jeg
næsten tro.
Men jeg udtaler mig om Jysk-Diner og Kokken og Jomfruen og ligende lavpris
catering - og min erfaring er, at det er dårligt.

/L

Fra : Margrete Johansen

Dato : 19-02-08 20:11

> [...]
> Men jeg udtaler mig om Jysk-Diner og Kokken og Jomfruen og ligende lavpris
> catering - og min erfaring er, at det er dårligt.

Okay - jeg misforstod. Har heller ikke megen fidus til lavpriskøkken - tror
mere på højkvalitet.
Margrete
www.smagsuniverset.dk

Fra : Morten Nielsen

Dato : 26-02-08 12:20

> Takker alle for nogle lækre forslag
> Nu har jeg noget at vælge mellem!

Du må meget gerne fortælle om oplevelsen når du har valgt :) Jeg står også
og skal vælge et sted.

Mvh.

/Morten Nielsen

Fra : Morten Nielsen

Dato : 26-03-08 10:08

> Du må meget gerne fortælle om oplevelsen når du har valgt :) Jeg står også
> og skal vælge et sted.

Nå, vi valgte at få en buffet fra Slagter Lund.

Overordenlig lækkert mad, som fik masser af ros fra mine gæster :)

/Morten Nielsen