Hvordan kommer man til Operaen?
Fra : Ukendt

Dato : 04-03-08 20:58

Hvordan kører man til den nye Opera i Kbh. i bil?
Såvidt jeg kan se, så er Prinsessegade/Danneskiold-Samsøes Allé spærret ved
broen.
Og hvis man kører udenom ad Refshalevej, så er den også lukket for biler.

Mvh Peter

Fra : Marianne

Dato : 04-03-08 21:31

"Peter" <-> skrev i en meddelelse
> [...]
> ved broen.
> Og hvis man kører udenom ad Refshalevej, så er den også lukket for biler.

Se
http://www.kglteater.dk/site/OmTeateret/Scenerne/Operaen/Transport_Operaen.aspx

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-08 21:44
Fra : Bjarne

Dato : 05-03-08 08:58

"Peter" <-> wrote in message
> [...]
> ved broen.
> Og hvis man kører udenom ad Refshalevej, så er den også lukket for biler.

Ikke at du skal gøre det, men Refshalevej er faktisk åben. Jeg tager den
hver morgen på cykel og nogle gange i bil. I 1½ år har bummen aldrig været
lukket og folk triller lystigt igennem.

Bjarne