Albatros
Fra : Werner

Dato : 03-03-08 18:25

Findes der andre bureuaer der arrangerer rejser i lighed med Albatros
Rejser?
vh
Wagner

Fra : Jan Boegh

Dato : 04-03-08 17:27

"Werner" <werner@> skrev i en meddelelse
> Findes der andre bureuaer der arrangerer rejser i lighed med Albatros
> Rejser?

Ja da - de kaldes for rejsebureauer!

vh
jan

Panorama fra Grenen i kuling:
http://jan.boegh.net/Album/Danmark/Nordenfjords/Skagen/slides/Grenen.html

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 04-03-08 21:25

"Werner" <werner@> wrote:

>Findes der andre bureuaer der arrangerer rejser i lighed med Albatros
>Rejser?

Hvad er det for en type rejse du er ude efter?

Lige nu er jeg lidt bidt af Topas' ture til Sydamerika - ser umiddelbart lidt
billigere ud en de tilsvarende fra Albatros.

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard
Ved e-mail svar: Skift ciffer ud med bogstav

Fra : Klaus Hansen

Dato : 04-03-08 21:50

Hej Ove

Hvad er det der fanger dig ved Topas ture ?

Mvh
Klaus

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 05-03-08 22:43

"Klaus Hansen" <KH@_NO_S_P_A_M_dadl.dk> wrote:

>Hej Ove
>
>Hvad er det der fanger dig ved Topas ture ?

Det ved jeg egentlig ikke.

Og om jeg er den rigtige til at beskrive Topas er et godt spørgsmål - det har
indtil nu enten været Topas, eller at pakke telt og udstyr i bilen og så afsted
til Norge/Sverige stort set uden ruteplanlægning

Men noget med at man kommer længere ud end de almindelige rejseselskaber.

Der sker altid noget ikke planlagt - f.eks. Chile og Argentina:
Fire punkteringer på ekspeditionskøretøjet på en uges tid - sidste hjulskift tog
ca. 20 minutter!

Jeg har endnu til gode at opleve en Topas tur, hvor turlederen ikke har været
nærmest 112% engageret i at give os en kanon tur.

Fra : Stig Nielsen

Dato : 05-03-08 00:11

> [...]
> lidt
> billigere ud en de tilsvarende fra Albatros.

Og hvis du vil skære yderligere af prisen, så kan jeg anbefale
www.tucantravel.com de har Hannibal som dansk agent eller www.exodus.co.uk
som har Topas som agent.

Det er dog med engelsk guide, men hvis det er ligemeget, så findes der langt
flere fede ture med dem.

Og der er væsentligt flere turoperatører som kan bruges og som har danske
agenter, så du kan få dækning af rejsegarantifonden

Stig

Fra : SEJ

Dato : 06-03-08 17:43

"Werner" <werner@> skrev i en meddelelse
> Findes der andre bureuaer der arrangerer rejser i lighed med Albatros
> [...]
Hej

prøv evt. http://danfae.dk/ det plejer at være billigt

mvh

SEJ