Sydvestfrankrig - Gascogne?
Fra : Keld Westergaard Bør~

Dato : 02-03-08 19:41

Politikens rejsemagasin havde for nogle år siden en artikel om ophold et par
steder i Gascogne. Jeg har forgæves søgt at genfinde artiklen, men uden
held.
Nogen hjælp ønskes!

Venlig hilsen

Keld

Fra : Søren Blom

Dato : 02-03-08 22:57

"Keld Westergaard Børgesen" <kwb@post5.tele.dk> skrev
> Politikens rejsemagasin havde for nogle år siden en artikel om ophold et
> par steder i Gascogne. Jeg har forgæves søgt at genfinde artiklen, men
> uden held.
> Nogen hjælp ønskes!

er det
http://jp.turengaartil.dk/rejseviden/europa/frankrig/sydfrankrig/article471.ece
du søger?

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
mail med spamfilter besvares ikke

Fra : Keld Westergaard Bør~

Dato : 07-03-08 09:17

Tak for forslaget Søren Blom. Det var desværre ikke den artikel fra JP, du
henviste til. Denne artikel er også interessant, men jeg mangler en adresse
og et navn på et lille Auberge i det sydvestlige hjørne.
Hilsen

Keld Westergaard Børgesen