Restaurant josef's place i Alanya N~
Fra : KimH

Dato : 01-03-08 12:33

Hej
Jeg har set i en rejsemålsguide at der skulle findes en restaurant i Alanya
som hedder Josef's place på adressen Demirciler Sokak 5/A i Alanya Nogen
der har været der ? eller har set den Jeg har prøvet at finde adressen på
kort , men kan ikke finde den
Det er fordi at det lød til i beskrivelsen , at det var en spændene
restaurant , med god mad og det skulle være et helt show at se dem lave
Irish Coffee , som vi holder meget af.

Mvh. KimH

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 01-03-08 17:32

Hejsa Kim H

jeg kender ikke nået til restaurant der heder Josef
men du kan prøve at sprøger på forumet:
http://www.alanyaforum.com/alanya/index.php
den bruger jeg. og de svare altid med det samemn
der er også mange dansker der inde.
så prøv lykken der hvis du ikke få svar her.

Thomas