att./ Lars Ehlers (Tokyo)
Fra : Zillyink

Dato : 01-03-08 10:59

Faldt du over noget anbefalingsværdigt i Tokyo... altså ud over
hvad div. rejsebeskrivelser og guides anbefaler?

tager derover i juli!

--
Baumann

Fra : Lars Ehlers

Dato : 04-03-08 22:33

On Sat, 1 Mar 2008 10:58:39 +0100, "Zillyink"
<zillyink@fjerndettehotmail.com> wrote:

>Faldt du over noget anbefalingsværdigt i Tokyo... altså ud over
>hvad div. rejsebeskrivelser og guides anbefaler?

Jeg kom hjem i lørdags, det var ret bizart at forlade Tokyo lørdag
aften kl. 19.00 og så ankomme omkring frokost samme dag....

Min rejse var desværre mest en forretningsrejse, så der var ikke tid
til at kigge på seværdigheder, men der var til gengæld god tid til at
tage indtryk til sig og opleve byen.

Jeg boede på et fedt hotel i Akasaka området, fint sted at gå rundt i
de små gader og finde restauranter og barer. Mange restauranter har
ingen menuer på engelsk, men de har til gengæld ofte billeder på
menukortet eller retterne er udstillet i plastik.

Vi brugte metroen stort set konstant, en yderst nem måde at komme
rundt på. Fra lufthavnen tog vi en bus til hotellet, men det tog
næsten 2 timer, så da vi tog tilbage til lufthavnen, tog vi
eksprestoget til lufthavnen, det tager ca. 50 minutter.

I kan godt glæde jer til en god tur. Japanerne er utroligt venlige og
hjælpsomme, og Tokyo er en interessant storby.

--
Lars Ehlers

Fra : Zillyink

Dato : 05-03-08 06:43

"Lars Ehlers" <lars@NOSPAMehlers.us> skrev i meddelelsen:

> I kan godt glæde jer til en god tur. Japanerne er utroligt
> venlige og
> hjælpsomme, og Tokyo er en interessant storby.

Cool by, vi var der for tre år siden, men nåede kun at se de
"vigtige" ting i den lille uge var i Tokyo, ellers rejste vi
rundt.

Vi skal bo i Taito distriktet (ved Cueno station) og ellers rejse
rundt og skal ned på sydøerne.

--
Baumann