Factory Outlets / Store butikscentre omkri~
Fra : Thomas

Dato : 27-02-08 16:26

Hejsa !
Nogen som kan anbefale nogle gode Factory Outlets / Store butikscentre
omkring Los Angeles +/- 200 km.

Til shoppinglystne 30 årige ;)

På forhåmd tak,

Fra : Bent Gaardsøe Madsen

Dato : 28-02-08 00:03

Hej Thomas

Der ligger et kanon godt (og naturligvis stort) Factory Outlet center
udenfor San Diego, ikke ret langt fra grænsen til Mexico, som hedder:

- San Diego Factory Outlet Center, San Ysidro CA

Nemt at finde fra motorvejen.
Her handlede jeg selv for et par år siden, og jeg manglede sandelig
hverken Nike, Levis, Nautica, Calvin Klein, og m.a. da jeg var færdig

Men en søgning på google med dit input giver dig mange muligheder også
meget tættere på L.A.

Så med en dollar kurs tæt ved 5 KR: Go for it

M.v.h.

bent

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 28-02-08 05:54

On Wed, 27 Feb 2008 16:25:54 +0100, "Thomas" <salg@cellshoppen.dk>
wrote:

>Hejsa !
>Nogen som kan anbefale nogle gode Factory Outlets / Store butikscentre
>omkring Los Angeles +/- 200 km.
>
>Til shoppinglystne 30 årige ;)
-----------------
Husk lige at læse toldreglerne inden I går amok med billige $ - en
kuffert fyldt med nyt tøj kan blive en dyr fornøjelse - men
selvfølgelig kun hvis man bliver snuppet i tolden og har forkøbt sig

Mogens

Fra : Bjarne

Dato : 29-02-08 11:06

> [...]
> kuffert fyldt med nyt tøj kan blive en dyr fornøjelse - men
> selvfølgelig kun hvis man bliver snuppet i tolden og har forkøbt sig

Heldigvis har EU ændret den til omkring 3200dkk man må tage med hjem
toldfrit, og mon ikke med en kurs på 4,92 at man kan få lidt lækkert med
hjem...

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 29-02-08 15:06

On Fri, 29 Feb 2008 11:06:00 +0100, "Bjarne" <vesterport@gmail.com>
wrote:

>Heldigvis har EU ændret den til omkring 3200dkk man må tage med hjem
>toldfrit, og mon ikke med en kurs på 4,92 at man kan få lidt lækkert med
>hjem...

Desværre det vist lige blevet udsat - så de gamle regler gælder vist
stadig.
Mogens

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 29-02-08 15:10

>Heldigvis har EU ændret den til omkring 3200dkk man må tage med hjem
>toldfrit, og mon ikke med en kurs på 4,92 at man kan få lidt lækkert med
>hjem...

-------
Desværre fik jeg ret - reglerne er stadig de samme
http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=333167&vId=0&p0=USA

Mogens

Fra : Bjarne Søndergaard

Dato : 28-02-08 19:30