Vaccinationer ved rejse til Egypten?
Fra : Jakob Munck

Dato : 25-02-08 20:09

Jeg skal til Egypten i 3 uger. Er der nogen som har erfaring med
vaccinationer i den forbindelse? Jeg ved at jeg KAN blive vaccineret imod
flere ting, men hvad er NØDVENDIGT??

Hvad bliver man vaccineret imod, hvis man rejser med et rejseselskab til
Egypten?

v.h.
Jakob

Fra : Carsten Dettmaring

Dato : 25-02-08 20:51

"Jakob Munck" <jm2_fjern_dette@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> flere ting, men hvad er NØDVENDIGT??
>
> Hvad bliver man vaccineret imod, hvis man rejser med et rejseselskab til

Kommer an på hvordan du rejser, men læs mere her:
http://www.vaccination.dk/land/afrika/

og se så under Egypten

VH
/Carsten

Fra : Bo

Dato : 25-02-08 16:21

On 25 Feb., 21:51, "Carsten Dettmaring" <dettmar...@fjerndettemail.dk>
wrote:

> Kommer an på hvordan du rejser, men læs mere her:http://www.vaccination.dk/land/afrika/
>
> og se så under Egypten
>
> VH
> /Carsten

Hvis du rejser med rejseselskab og bor fast på hotellet og IKKE
kommer til at mænge dig med lokalbefolkningen, så er vaccinering
unødvendigt !
Vaccination er billigt i Sverige, da jeg var i Tanzania og skulle have
4 stik kostede det i DKK 380 incl. Betalte med VISA. Jeg gjorde
dengang jeg boede i Helsingør, mødte op kl 10 i Vaccinationsafd. på
Sygehuset(Lasaret) trak et nr. udfyldte papir og havde det laveste nr.
da lægerne kom kl 14, hvor venteværelset var propfyldt af mennesker. I
mellemtiden var i bibliotekets internetsurf. vh Bo

Fra : Per Thomsen

Dato : 26-02-08 08:19

> [...]
> flere ting, men hvad er NØDVENDIGT??
>
> Hvad bliver man vaccineret imod, hvis man rejser med et rejseselskab til

http://rejsedoktor.dk/ og http://www.rejseklinikken.dk/ står en masse
gode råd (og priser)

Per