Hvordan kommer vi billigst og hurtigst til~
Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 24-02-08 18:22

Søster og jeg skal afsted en uge i uge 22, men jeg synes det er en jungle at
finde flybilletter. Nogen der kan anbefale et godt sted at bestille? Har
hørt det er billigere fra Tyskland, men så skal vi jo ligesom også derned
først....
(det må gerne men behøver ikke være med hotel)
Anyone?

--
Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Olivias mor

Fra : Bjarne

Dato : 24-02-08 18:56

Heidi, Miver og Mulles mor skrev:
> [...]
> først....
> (det må gerne men behøver ikke være med hotel)

Hvorfor ikke flyve til Nice og tage futtoget derfra?

(evt tage toget hele vejen)

Alternativ (prøvet flere gange med succes)
sovevogn til München og leje bil billigt hjemmefra hos AVIS

vh

Bjarne

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 24-02-08 19:04

"Heidi, Miver og Mulles mor" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> writes:

> Søster og jeg skal afsted en uge i uge 22, men jeg synes det er en jungle at
> finde flybilletter. Nogen der kan anbefale et godt sted at bestille?

Jeg har flere gange købt billetter til mine forældre gennem
travellink.dk. Det har gået fint og med god service, da flyselskabets
piloter pludselig besluttede sig for at strejke.

Mvh Trine

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-08 20:43

"Heidi, Miver og Mulles mor" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:47c1a7a0$0$89172$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> [...]
> derned først....
> (det må gerne men behøver ikke være med hotel)

Det kan aldrig skade at checke priser i Tyskland - prøv f.eks www.aidu.de
eller www.billigreisen.de eller airberlin.de (endda på dansk)

google.de - billig reisen

/karsten

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 24-02-08 23:22

"Heidi, Miver og Mulles mor" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i
meddelelsen news:47c1a7a0$0$89172$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> [...]
> Anyone?
>
> --
> Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Olivias mor

http://tv2.momondo.com/Default.aspx

er af flere kåret som den bedste side at søge billige flybilletter på.

Kurt

Fra : Bjarne

Dato : 24-02-08 23:36

> [...]
> først....
> (det må gerne men behøver ikke være med hotel)

Her et par links, som måske kan hjælpe.

Fly til Milano eller Nice: www.sterling.dk

Tog fra Milano eller Nice til Albisola:
www.bahn.de eller http://www.ferroviedellostato.it/
Tager knap 3 timer fra Milano, godt 3 timer fra Nice.
Dertil skal nok regnes ½ - 1 time mellem lufthavn og tog.

Der er også en lille flyveplads i Albenga, men der går næppe rutefly.

God rejse, hils Ligurien

Bjarne

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 02-03-08 19:21

Tak for gode input :)
Det blev så Ryan Air til Milano og derfra enten tog eller lejet bil, det har
vi ikke helt afgjort endnu....
Tog hele vejen blev hurtigt udelukket da vi kun har 7 dage ialt til
rådighed...

Så nu er det bare at vente på uge 22 :))

Hilsen Heidi

Fra : Bjarne

Dato : 02-03-08 21:32

> [...]
> Tog hele vejen blev hurtigt udelukket da vi kun har 7 dage ialt til
> rådighed...
>
> Så nu er det bare at vente på uge 22 :))

Milano er måske lidt rå at køre i, men jeg kan godt lide at køre turen
fra Milano til Ligurien. Det kan anbefales at leje bil hjemmefra. Nogle
udlejningsfirmaer er tilsyneladende billige, men dyre i sidste ende med
en ordentlig forsikring. Vi har haft det godt med AVIS.

Men der er også ganske behagelige togforbindelser og det er en smuk tur.

Hils Liguirien

vh
Bjarne

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 15-03-08 21:16

<klip> Milano er måske lidt rå at køre i, men jeg kan godt lide at køre
> [...]
> ordentlig forsikring. Vi har haft det godt med AVIS.
>
> Men der er også ganske behagelige togforbindelser og det er en smuk tur.

Hej bjarne

Tak for tippet, vi har talt om det med bil kontra tog, og snupper toget da
det lyder som om det er ok med forbindelserne - og også maere afslappende
fremfor at skulle køre i ukendt terræn :))

Hilsen Heidi