Billig fly rejse københavn - Toronto retur~
Fra : Erik

Dato : 20-02-08 22:40

Hejsa

Hvor finder jeg den billigst fly rejse København - Toronto retur. For 2
voksene? Skal være fra slut juli - midt i august.

På forhånd tak
Erik

PS! Jeg har kigget rundt på nettet, men syns det er svært og overskue....

Fra : Anette

Dato : 20-02-08 22:55

Erik wrote:
> Hejsa
>
> Hvor finder jeg den billigst fly rejse København - Toronto retur. For
> 2 voksene? Skal være fra slut juli - midt i august.

www.momondo.com er lidt mere overskuelig......

/ Anette

Fra : Allan Rasmussen

Dato : 21-02-08 07:42

> Hvor finder jeg den billigst fly rejse København - Toronto retur. For 2
> voksene? Skal være fra slut juli - midt i august.

proev http://www.flyzoom.com/ dem har jeg taget et par gange...
De er som regel rimelige billige - og saa er der ofte masser af ledige
pladser... Foerste gang jeg var med dem havde jeg 4 saeder i midten ... saa
jeg sov stort set hele vejen...

Mvh
Allan, Vancouver

Fra : Erik

Dato : 21-02-08 08:37

> [...]
> De er som regel rimelige billige - og saa er der ofte masser af ledige
> pladser... Foerste gang jeg var med dem havde jeg 4 saeder i midten ...

Mange tak, men jeg må være blind for jeg kan ikke se de flyer fra/til
København. Ret mig gerne hvis jeg tager fejl....

/Erik

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 21-02-08 18:48

>Mange tak, men jeg må være blind for jeg kan ikke se de flyer fra/til
>København. Ret mig gerne hvis jeg tager fejl....

--------------

jamen kik på det Anette skriver - her er der billetter til ca. 4300.-
kr - fåes nok ikke mget billigere - og siden er meget nem at finde ud
af.
Mogens
PS. god tur til et dejligt land

Fra : saugstrup@gmail.com

Dato : 21-02-08 02:14

On 20 Feb., 23:39, "Erik" <egpnew...@SPAMhotmail.com> wrote:

> PS! Jeg har kigget rundt på nettet, men syns det er svært og overskue.....

Du kan eventuelt tage et kig på en prisundersøgelse for flybilletter
til New York, som vi lavede for nylig. Ikke fordi du skal flyve til
USA men fordi du kan bruge metoden til at gøre det hele mere
overskueligt.

http://puine.dk/billige-flybilletter-new-york-117/

Hilsen Anders

Fra : rejseanne@gmail.com

Dato : 30-03-08 02:28

> [...]
> Erik
>
> PS! Jeg har kigget rundt på nettet, men syns det er svært og overskue.....

Prøv på http://www.flyrejsen.dk - den bruger jeg

Anne