Turen går til egypten
Fra : Gunnar007

Dato : 19-02-08 21:16

Skal jeg have en sådan rejseadapter til strøm i egypten, eller bruger de
også lk kontakter, som i dk

Hilsen G

Fra : Søren Blom

Dato : 19-02-08 22:35

"Gunnar007" <007g@teamsos.dk> skrev
> Skal jeg have en sådan rejseadapter til strøm i egypten, eller bruger de
> også lk kontakter, som i dk

Der hvor vi har været (sharm og Luxor), har stikkene været som i DK; men det
kan nok ikke ksade at få en rejseadapter med.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
mail med spamfilter besvares ikke

Fra : Lars

Dato : 29-02-08 23:33

Gunnar007 wrote:
> Skal jeg have en sådan rejseadapter til strøm i egypten, eller bruger
> de også lk kontakter, som i dk
>

> Hilsen G

Ja du skalhave en 220V til krop-forbindelse med det kan de lokale godt lide!

Lars

Fra : Morten Wartou

Dato : 04-03-08 19:25

"Gunnar007" <007g@teamsos.dk> skrev i meddelelsen
> Skal jeg have en sådan rejseadapter til strøm i egypten, eller bruger de
> også lk kontakter, som i dk

Jeg har været ca. overalt i Egypten, og alle steder kunne man bruge alm.
danske stik.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou