All Inclusive - Et eller andet sted.
Fra : Anton

Dato : 13-02-08 14:26

Hej
Nogen gode forslag til et All Inclusive hotel sydpå i starten af Juli i 2
uger?

Vi sprang ferien sydpå over sidste år, og trænger bare til total afslapning
i år.
Vi ønsker rimelig mad, gerne lokalt. Drikke og snacks.
Et hotel med gode faciliteter (Børn, 11, 7, 1).
Rejse fra Hamborg.

mvh
Anton

Fra : Flinkesen

Dato : 13-02-08 14:53

> [...]
> afslapning i år.
> Vi ønsker rimelig mad, gerne lokalt. Drikke og snacks.
> Et hotel med gode faciliteter (Børn, 11, 7, 1).

Kig på www.ferien.de her kan du søge efter all inclusive m.m.

Mvh.

JK

Fra : Anton

Dato : 13-02-08 15:29

"Flinkesen" <flinkesen2002(fjerndette)@yahoo.dk>
-SNIP
> Kig på www.ferien.de her kan du søge efter all inclusive m.m.
>

> Mvh.
>
> JK
Den kender jeg. Sammen med: http://www.neckermann.de er det fine steder.
Men jeg tænkte mere på om der var nogen med personlige erfaringer.

mvh
Anton

Fra : BA

Dato : 13-02-08 23:01

Her er der mange kombinationsmuligheder, og vi har været godt tilfreds:

http://www.happydays.nu/

--
Venlig hilsen
BA

OBS: Ved direkte henvendelse skal du fjerne dyret fra min emailadresse.....

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 14-02-08 09:53

Hejsa

http://www.saintmichel.net/ har en del steder på mallorca.

Har væres på HSM calas park og det var fint.

MVH Niels

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-08 10:51

> Den kender jeg. Sammen med: http://www.neckermann.de er det fine steder.
> Men jeg tænkte mere på om der var nogen med personlige erfaringer.

.... og aidu.de
Jeg har prøvet All-inclusive, og er ikkesynderligt imponeret. De først to
til tre dage var det ret fedt, men hotellet serverede stort set det samme
hver dag, dog med forskellige slags kød. Vinen var to forskellige af hver
slags ellers bezahlen. Måske har vi bare været uheldige, men det endte
faktisk med at vi begyndte at gå ud at spise. PS. Sunny beach, Bulgarien.

Sagt på en anden måde, been there, done that (got myself a t-shirt). Næste
gang er det kun (igen i øvrigt) kvartpension. Det er fedt nok ikke at skulle
tænke på morgenmad

/karsten

Fra : Anton

Dato : 14-02-08 12:01

> [...]
>
> Sagt på en anden måde, been there, done that (got myself a t-shirt). Næste
> gang er det kun (igen i øvrigt) kvartpension. Det er fedt nok ikke at

Kender det godt.
Har ikke prøvet All-inclusive endnu.
Men halvpension hvor aftensmaden var det samme igen og igen.
Har dog også prøvet hvor aftensmaden var virkelig afvekslende.
Men vi vil bare afsted, uden at tænke på noget som helst. Børnene har den
rigtige alder og vi skal bare slappe af.

/Anton

Fra : Anton

Dato : 14-02-08 12:17

> [...]
> afslapning i år.
> Vi ønsker rimelig mad, gerne lokalt. Drikke og snacks.
> Et hotel med gode faciliteter (Børn, 11, 7, 1).

Nogen der kender Siva Grand Beach i Hurghada, Egypten?

/Anton

Fra : ;o\)-max-

Dato : 14-02-08 13:39

"Anton"
> [...]
> Vi ønsker rimelig mad, gerne lokalt. Drikke og snacks.
> Et hotel med gode faciliteter (Børn, 11, 7, 1).

Måske noget 4-5 stjernet i Sharm el Sheik, med eget koral rev
nedenfor værelset, for de større børn vil det være være en opl.
de aldrig glemmer. Sports faciliteter, kamel og beduin ture, etc etc.
Kig på Atlantis.. -max-

Fra : /Peter

Dato : 15-02-08 16:15

> [...]
> afslapning i år.
> Vi ønsker rimelig mad, gerne lokalt. Drikke og snacks.
> Et hotel med gode faciliteter (Børn, 11, 7, 1).

Der er vist billige rejser til pakistan og mellemøsten i denne og næste
uge.

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-08 21:23

> Der er vist billige rejser til pakistan og mellemøsten i denne og næste
> uge.

Ja, der kan man da tale om All Inclusive Go' håndværkerhumor

/karsten

Fra : KR

Dato : 20-02-08 15:34
Fra : Bjarne

Dato : 20-02-08 19:41

Anton skrev:
> [...]
> i år.
> Vi ønsker rimelig mad, gerne lokalt. Drikke og snacks.
> Et hotel med gode faciliteter (Børn, 11, 7, 1).

Vi har kun prøvet all-inlusive een gang, men var faktisk meget glade for
ferien i Sinemorec i Bulgarien med Startour. Vidunderlig natur og hav.
Tui flyver sikkert også fra Hamburg.

vh

Bjarne