hytteleje i Hemsedal?
Fra : ATN

Dato : 11-02-08 18:26

Hej

Nogen her der kender noget til hytter i Hemsedal?

Vi skal bruge en hytte næste år hen over julen og ønsker os - om ikke PÅ
pisten - så meget tæt på pisten.

Hvor skal vi leje vores hytte igennem?

Mvh
Anders

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 11-02-08 18:30

"ATN" <junk@xotminusdette.dk> writes:

> Vi skal bruge en hytte næste år hen over julen og ønsker os - om ikke
> PÅ pisten - så meget tæt på pisten.
>
> Hvor skal vi leje vores hytte igennem?

Stenaline, Colorline, Novasol, Hemsedal Turistbureau er alle gode bud.

Mvh Trine

Fra : ATN

Dato : 11-02-08 21:53

"Trine Kornum Christiansen" skrev:

> Stenaline, Colorline, Novasol, Hemsedal Turistbureau er alle gode bud.

Jo tak, dem vil vi prøve.
Kunne bare godt tænke mig at hører fra nogen der ved om der er nogle
specifikke hytter vi bør gå efter og hvem der lejer dem ud

Mvh
Anders

Fra : søren brix

Dato : 14-02-08 22:09

"ATN" <junk@xotminusdette.dk> skrev i meddelelsen

> Jo tak, dem vil vi prøve.
> Kunne bare godt tænke mig at hører fra nogen der ved om der er nogle
> specifikke hytter vi bør gå efter og hvem der lejer dem ud

Hej Anders

Prøv på hemsedal.com der fandt jeg bla. dette oversigts kort over base
området http://media.skiinfo.com/images/dppic/f80478.jpg
og der er et par stykker at vælge i mellem "rett i bakken" holdehytter
veslestølen/skarsnuten
bemærk at det som oftes er billigst at booke igennem færge rederierne..

mvh

Søren Brix