"Must see" omkring Krabi i Thailand
Fra : Kasper Katzmann

Dato : 11-02-08 17:55

Jeg tager til Thailand på torsdag og tænkte om der er nogen herinde der kan
give et par tip til hvad vi absolut ikke må gå glip af.

Vi skal dykke den første uge og den anden uge havde jeg forestillet mig at
vi skal ud og have nogle mere landlige indtryk.

Vi er mig og mine to drenge på 15 og 17.

--
/Kasper Katzmann

Det er kun i Jeopardy at svaret kommer før spørgsmålet.

Fra : Carsten Keller

Dato : 12-02-08 08:58

"Kasper Katzmann" <nogen@microsoft.com> wrote in message
> [...]
> vi skal ud og have nogle mere landlige indtryk.
>
> Vi er mig og mine to drenge på 15 og 17.

Jeg mener at det var omkring Krabi vi var ude at se et huletempel. Kørte
derud med taxa og hjem med en mærkelig mand på motorcykel med sidevogn. Der
var vist også en botanisk have der var vældig interessant.

Begge kan findes i Lonely Planet.

Keller