25 % rabat på kroophold
Fra : carsten

Dato : 08-02-08 23:11

Undskyld hvis nogen synes jeg spammer nyhedsgruppen.

Jeg har siden www.sidsteojeblik.dk og for første gang i "historien" sælges
et kroophold igennem sidsteojeblik - med 25 % rabat.

Ta et kig på www.sidsteojeblik.dk - Klik dig ind under "aktuelle tilbud"
hvis et billigt kroophold er noget for dig !

Fra : Anette

Dato : 08-02-08 23:20

"carsten" <try.to@guess.who>
> Undskyld hvis nogen synes jeg spammer nyhedsgruppen.

Når du nu godt ved det.. hvorfor ¤%¤#""##" gør du det så....... IGEN???? Fy
for den lede!

Anette

Fra : NewsGroups

Dato : 09-02-08 17:13

"Anette" <nono@notworking.com> skrev i en meddelelse news:47acd585$0$99016>
Når du nu godt ved det.. hvorfor ¤%¤#""##" gør du det så....... IGEN???? Fy
> for den lede!
> Anette

Så så - det var da et frygteligt sprog du bruger.

Fra : Bjarne

Dato : 09-02-08 18:23

NewsGroups skrev:
> "Anette" <nono@notworking.com> skrev i en meddelelse news:47acd585$0$99016>
> Når du nu godt ved det.. hvorfor ¤%¤#""##" gør du det så....... IGEN???? Fy
>
> Så så - det var da et frygteligt sprog du bruger.

Ja, usædvanligt passende og præcist sprog tilpasset modtageren

Bjarne

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 08-02-08 23:21

"carsten" <try.to@guess.who> writes:

> Undskyld hvis nogen synes jeg spammer nyhedsgruppen.

Du kender reglerne, og alligevel spammer du. Flot. Og du tør ikke stå
ved hvem du er, hr. Thorsen. Hverken her eller på din absolut
uprofessionelle hjemmeside.

Mvh Trine

Fra : Bjarne

Dato : 09-02-08 14:14

Trine Kornum Christiansen skrev:

> Du kender reglerne, og alligevel spammer du. Flot. Og du tør ikke stå
> ved hvem du er, hr. Thorsen. Hverken her eller på din absolut
> uprofessionelle hjemmeside.
>
> Mvh Trine

Det er ingen hemmelighed, hvem spammeren er:
------------------------------------
Bruger-id:   CT2630-DK
Navn:   Carsten Thorsen
Adresse:   Dollerup Torp 2
Postnr. & by:   6640 Lunderskov
Land:   Danmark
Telefon:   +45 75 28 75 28
------------------------------------

Jeg har ændret subject af hensyn til forbrugeroplysningen via Google.

Bjarne

Fra : Bjarne

Dato : 09-02-08 14:10

carsten skrev:
> [...]
>
> Ta et kig på www.sidsteojeblik.dk - Klik dig ind under "aktuelle tilbud"
> hvis et billigt kroophold er noget for dig !

"Undskyldningen" er *ikke* accepteret.
Spam er uønsket.

Behøver du opføre dig som et dumt svin for at få gang i din hjemmeside?

Bjarne

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 09-02-08 19:17

On Sat, 09 Feb 2008 14:09:32 +0100, Bjarne <alvar.hanso.dk@gmail.com>
wrote:

>"Undskyldningen" er *ikke* accepteret.
>Spam er uønsket.
>
>Behøver du opføre dig som et dumt svin for at få gang i din hjemmeside?

---------------------
Hvad er det du laver lige nu ! det samme som mig - en hel masse
uønsket spam, som ingen interessere sig for. Hver gang en eller anden
spammer, ja så kommer der en masse indlæg, som jo så også spammer -
glem dog den lille kromand !!!!!
Mogens

Fra : Bjarne

Dato : 09-02-08 22:29

mogens.amd64@gmail.com skrev:

> [...]
> uønsket spam, som ingen interessere sig for. Hver gang en eller anden
> spammer, ja så kommer der en masse indlæg, som jo så også spammer -
Kromanden annoncerer i Google via nyhedsgruppen.
Nu er det alt i alt blevet til negativ reklame for ham. Jeg håber, det
hjælper.

Bjarne

Fra : -= JF =-

Dato : 10-02-08 10:19

Bjarne skrev:

> Nu er det alt i alt blevet til negativ reklame for ham. Jeg håber, det
> hjælper.

Ja, det skal da fedt hjælpe, når en samling klaphatte bliver ved med at
gentage den reklame i (med rette) er så fortørnede over!

--
Mvh. John

Fra : Bjarne

Dato : 10-02-08 10:38

-= JF =- skrev:

> Ja, det skal da fedt hjælpe, når en samling klaphatte bliver ved med at
> gentage den reklame i (med rette) er så fortørnede over!

Hvis du skal kalde andre debatdeltagere klaphatte, må du finde dig i med
rette at blive kaldt en typisk dumsmart stupid dansker.

Her er historikken, en hurtig optælling:

2 indlæg fra spammeren
2 irettesættelser af spammeren
1 oplysning om spammerens identitet
5 indlæg foranlediget af forargelse over de to indlæg, som irettesatte
spammeren.

Kender du molbo-historien med de 5 molboer,som bar en sjette molbo på en
dør over marken, for at han ikke skulle træde kornet ned?

Bjarne

Fra : -= JF =-

Dato : 10-02-08 15:10

Bjarne skrev:
> Hvis du skal kalde andre debatdeltagere klaphatte, må du finde dig i med
> rette at blive kaldt en typisk dumsmart stupid dansker.
If it makes you cum!

> Her er historikken, en hurtig optælling:
Flot. Det er nu konstateret at du kan tælle... Ikke så ringe endda.
Det forandrer ikke på det faktum at en klaphat (kig tilbage i tråden for
at finde ud af hvem) bliver tøsefornærmet over et spamindlæg - og
alligevel føler sig kaldet til at citere hele rekvalmen.
Det er da pænt imponerende - eller?

> Kender du molbo-historien med de 5 molboer,som bar en sjette molbo på en
> dør over marken, for at han ikke skulle træde kornet ned?
Kender du den med ikke at kaste med sten når man selv bor i glashus?

--
Mvh. John

Fra : Bjarne

Dato : 11-02-08 09:07

-= JF =- skrev:

> [...]
> at finde ud af hvem) bliver tøsefornærmet over et spamindlæg - og
> alligevel føler sig kaldet til at citere hele rekvalmen.

Dette er *ikke* et svar til JF, som er helt uden for seriøs rækkevidde,
men for at der slet ikke skal herske tvivl om, at Anette er en helt:

Hvis Anette ikke havde blandet sig, ville spammerens reklame have stået
for sig selv ved søgninger på Gurgel.

Nu kan man imidlertid ikke undgå at se Anettes velformulerede kommentar
i samme søgning. Det er ikke noget, der fremmer salget. Fryd.

Bjarne

PS: Mon ikke emnet er ved at være uddebatteret?
Jeg håber i det mindste, at spamfjolser er klar over, at de er uvelkomne
her.

Fra : Bjarne

Dato : 10-02-08 13:18

-= JF =- skrev:

> Ja, det skal da fedt hjælpe, når en samling klaphatte bliver ved med at
> gentage den reklame i (med rette) er så fortørnede over!

Dette er *ikke* et svar til JF, som desværre er ganske uden for seriøs
rækkevidde;

men til oplysning for jer andre er det gået præcis som man kunne forudse:
Spammeren har med sit indlæg i første omgang fået en topplacering i
Google med sit oprindelige emne.
*Samtidig* fremgår det imidlertid ganske umisforståeligt, at andre i
gruppen væmmes ved hans spam. Især Anettes velvalgte og præcise
kommentar fremtræder markant.
Spammerens reklame er dermed vendt til kritisk forbrugeroplysning. Fryd.

vh
Bjarne

Fra : -= JF =-

Dato : 10-02-08 15:11

Bjarne skrev:

> Dette er *ikke* et svar til JF, som desværre er ganske uden for seriøs
> rækkevidde;

Og det bygger du på hvad?

--
Mvh. John

Fra : Lars

Dato : 18-02-08 23:00

carsten wrote:
> [...]
>
> Ta et kig på www.sidsteojeblik.dk - Klik dig ind under "aktuelle
> tilbud" hvis et billigt kroophold er noget for dig !

Ikke blot spammer du - det er også skidedyrt!

Lars