Thorborg... Den kamp taber du...
Fra : Anonn

Dato : 16-07-01 12:22

Læs nedenstående indlæg

--
Anon

To reply remove "SPAMMER"...

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 16-07-01 16:27

Anonn skrev:

>Læs nedenstående indlæg

Jeg kan næsten ikke vente ...

--
Bertel

Fra : Rudi Stegen

Dato : 16-07-01 17:07

Bertel Lund Hansen skrev:

>>Læs nedenstående indlæg
>
>Jeg kan næsten ikke vente ...

Godt. Jeg troede, at jeg var den eneste, der ikke kunne se det.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Andreas

Dato : 16-07-01 18:25

On Mon, 16 Jul 2001 18:07:27 +0200, "Rudi Stegen" <OE4SP1@trashcan.dk>
wrote:

>Godt. Jeg troede, at jeg var den eneste, der ikke kunne se det.
Jamen, så er vi 3 der ikke kan se hvad, der måske ikke er skrevet.
Men jeg har på fornemmelsen at det ikke, er så interessant igen

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Allan Olesen

Dato : 16-07-01 18:44

"Rudi Stegen" <OE4SP1@trashcan.dk> wrote:

>Godt. Jeg troede, at jeg var den eneste, der ikke kunne se det.

I øvrigt må den unge herr Anonn jo besidde clairvoyante evner, når han
sådan kan forudsige, at trådens næste indlæg vil være af interesse for
Thorborg.

--
Allan Olesen, Lunderskov
"SNART is a registered trademark of TransNet."

Fra : Gerner

Dato : 16-07-01 18:44

On Mon, 16 Jul 2001 18:07:27 +0200, in dk.edb.internet.udbydere, "Rudi Stegen"
<OE4SP1@trashcan.dk>:

>Godt. Jeg troede, at jeg var den eneste, der ikke kunne se det.

Du skal have en speciel jubii konto for at se det.

For jubii er jo en internetudbyder hvor man har private konti med email, chat.
ftp m.m.. Hvad nummer er det nu man skal ringe til for at komme til sin
emailserver ?

Fra : Frazk

Dato : 16-07-01 19:43

Hmm ., måske sorter "Bertel" med de nyeste meddellelser øverst .,

Og mystik nok ., derfor ligger den Rigtige tråd nedenfor ., og for ikke at
gøre forviringen total så hedder hedder den "Slut Med Fri Internet ?"

CopyCat

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 16-07-01 21:12

On Mon, 16 Jul 2001 20:43:09 +0200, "Frazk" <frazk@NOTmail.dk> wrote:

>Hmm ., måske sorter "Bertel" med de nyeste meddellelser øverst .,

Hmm, gæt igen. Måske bruger han et andet program....

/Brian

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 16-07-01 22:37

Frazk skrev:

>Hmm ., måske sorter "Bertel" med de nyeste meddellelser øverst .,

.... og måske ikke.

--
Bertel

Fra : Allan Olesen

Dato : 16-07-01 23:13

"Frazk" <frazk@NOTmail.dk> wrote:

>Hmm ., måske sorter "Bertel" med de nyeste meddellelser øverst .,

Nu er det ikke Bertel, men Anonn.

Men er det faldet dig ind, at alle, der har svaret, udmærket er klar
over den lille detalje?

....at vi måske bare ønsker at gøre lidt grin med dem, der tror, at det
giver mening at snakke om "over" og "under" i en verden, hvor
newsreadere sorterer forskelligt?

Fra : Anonn

Dato : 16-07-01 22:20

hehe ok - forsøger igen...