Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fremkaldelse af digitale billeder i specie~
Fra : Kasper Katzmann

Dato : 06-03-08 19:24

Jeg har seks jpg-billeder i formatet 50x20 cm som jeg gerne vil have
fremkaldt. Hvor kan jeg få det gjort?

--
/Kasper Katzmann

Det er kun i Jeopardy at svaret kommer før spørgsmålet.

Fra : Anders Houmark

Dato : 06-03-08 20:19

"Kasper Katzmann" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har seks jpg-billeder i formatet 50x20 cm som jeg gerne vil have
> fremkaldt. Hvor kan jeg få det gjort?

Alle steder som har en storformatprinter/plotter. F.eks. Alle Click
butikker.
Du kan også få det lavet i Photocare, jeg har set i deres reklame at de også
har sådan noget..ved dog ikke om de i hver butik selv har sådan en printer.

Du kan sikkert også få det lavet hos internetfirmaer, pixum.de,
billedbutikken osv.

Mvh Anders

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 06-03-08 21:14

Kasper Katzmann wrote:

> Jeg har seks jpg-billeder i formatet 50x20 cm som jeg gerne vil have
> fremkaldt. Hvor kan jeg få det gjort?

Prøv at spørge i news:dk.fritid.foto.indkøb - der er dit spørgsmål nemlig
on-topic...

XFUT

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Søren Friberg

Dato : 06-03-08 22:02

Niels Riis Ebbesen skrev:

> Prøv at spørge i news:dk.fritid.foto.indkøb - der er dit spørgsmål
> nemlig on-topic...
>
> XFUT

Gættekonkurrence: Hvem skrev: "Så længe www.usenet.dk er ude af drift,
så er det varm luft at henvise til fundatser."

--
Venlig hilsen
Søren Friberg

friberg-dk.eu

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 06-03-08 22:09

Niels Riis Ebbesen skriver:

> Prøv at spørge i news:dk.fritid.foto.indkøb - der er dit spørgsmål nemlig
> on-topic...

Skal du da bestemme, hvad der er on-topic og off topic ?

Du har selv skrevet og står åbenbart ved at så længe usenet.dk er nede,
gælder fundatserne ikke!

X-post, så de gruppe du "vejleder" til og fra kan se at du _er_ en
hykler.....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Kasper Katzmann

Dato : 07-03-08 01:15

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 07-03-08 10:02

Kasper Katzmann wrote:

> *gaaaab*
>
> Nu har jeg jo ikke sagt at jeg vil købe noget, vel. Jeg forventer helt
> bestemt at "nogen" gør det for mig, gratis Og så er det vel ikke
> "indkøb"?

Du spurgte "Hvor kan jeg få det gjort?", og man skal være ualmindlig dum,
hvis man ikke kan se, at det er et indkøbssørgsmål...

XFUT

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : bk

Dato : 07-03-08 08:05

> Prøv at spørge i news:dk.fritid.foto.indkøb - der er dit spørgsmål nemlig
> on-topic...

Du er garanteret ham der ligger først i køen på motorvejen med 80 km/t fordi
at i din snævre og indholdsløse verden er det den fart du mener er den
rigtige.
LAD NU VÆRE MED AT LATTERLIGGØRE DIG MERE EN HØJST NØDVENDIG.
Gå ud og skyd nogen billeder vi kan kigge på så vi kan se at du har lidt
værdighed tilbage.

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-08 08:32

> Jeg har seks jpg-billeder i formatet 50x20 cm som jeg gerne vil have
> fremkaldt. Hvor kan jeg få det gjort?

Hvis det skal være "rigitg fremkaldel" og ikke print, så kan du tage at lave
2 billeder i 50 x 70 med hver 3 billeder og så efterfølgende skærer hvert
billede op til 3 billeder.

VH
Per

Fra : Kasper Katzmann

Dato : 07-03-08 12:21

PerW skrev noget i stil med:

> Hvis det skal være "rigitg fremkaldel" og ikke print, så kan du tage
> at lave 2 billeder i 50 x 70 med hver 3 billeder og så efterfølgende
> skærer hvert billede op til 3 billeder.

Det var også det jeg nåede frem til. Jeg har dog nedskaleret billederne til
30x12,5. Men så kan der være tre på en 30x45. Jeg benyttede Snapfish, så nu
håber jeg de er gode.

Tak for svaret