Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Nikon D50
Fra : jens rasmussen

Dato : 04-03-08 19:42

Hejsa i gruppen
Jeg har fået et tilbud fra en kollega, han har tilbudt at jeg kan købe hans
gamle D50 med en alm optik og en lille blitz, og uden ram for 2500 kr. men
jeg er noget i tvivl om hvorvidt prisen er ok ? og det er så her i kommer
ind i billedet, er det en okay pris ?

Jens

Fra : Leif Langgaard

Dato : 04-03-08 19:47

"jens rasmussen" <j1s@elbaekhus.dk_tal_om_til_ord> skrev i en meddelelse
> [...]
> kr. men jeg er noget i tvivl om hvorvidt prisen er ok ? og det er så her i
> kommer ind i billedet, er det en okay pris ?

""alm optik og en lille blitz"" er ikke til at vurdere en pris ud fra, har
du nogle typebetegnelser?

Så er der nok en Nikonmand der kan svare!

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Fra : jens rasmussen

Dato : 04-03-08 19:52

Jeg ved det ikke, men blitzen kostede vist nok 1200 kr fra ny.

Jens

Fra : Robert Piil

Dato : 04-03-08 20:16

"jens rasmussen" <j1s@elbaekhus.dk_tal_om_til_ord> wrote in

> Jeg ved det ikke, men blitzen kostede vist nok 1200 kr fra ny.
>
> Jens
>
> "Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> skrev i en meddelelse

Hvis det er kit-objektivet (18-55) og en SB400-blitz, så er det nok ikke
helt skeløjet. Det er ikke en kombination der er mange af på
brugtmarkedet, og du får meget brugsværdi og billedekvalitet for pengene
fremfor at købe nyt.

Robert Piil

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 04-03-08 20:42

jens rasmussen wrote:

> [...]
> jeg er noget i tvivl om hvorvidt prisen er ok ? og det er så her i kommer

Du er off-topic, indkøbssnak hører hjemme i news:dk.fritid.foto.indkoeb

XFUT

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Søren Friberg

Dato : 04-03-08 21:26

Niels Riis Ebbesen skrev:

> Du er off-topic, indkøbssnak hører hjemme i news:dk.fritid.foto.indkoeb
>
> XFUT

Men p.t. er det sådan, at dk.heirarkiet kører uden fundatser, så der er
principielt frit slag i alle grupper...

--
Venlig hilsen
Søren Friberg

friberg-dk.eu

Fra : jakob

Dato : 05-03-08 00:11

> [...]

> jeg er noget i tvivl om hvorvidt prisen er ok ? og det er så her i kommer

Det synes jeg lyder meget rimeligt. D50 kan noget som de nye ikke kan
ved det at det har AF drev. Dermed kan man bruge mere interesant optik
en eks D40.

Venlig hilsen

Jakob