Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Rep. af Canon V2
Fra : Dan Andersen

Dato : 01-03-08 12:03

Jeg har et canon V2 kamera, der efter mange år og mange fantastissk gode
billeder har fået den idee, at det ved manuel indstilling tager totalt
overbelyste billeder.
Ved forespørgsel hos den lokale kamera forretning, fik jeg det sædvanlige
svar, at det ikke kunne betale sig. En undersøgelse og prisvoverslag kostede
500 kr. Desuden fandtes der ikke reservedele til kameraet mere

Mit spørsmål til alle jer derude:
1. Hvem reparerer Canon kameraer i DK?
2. Det forekommer mig at fejlen i kamereaet måske snarere er en softwarefejl
end et hardware fejl. Er min antagelse rigtig?

På forhånd tak.

Mvh. Dan Andersen

Fra : Jens Gregersen

Dato : 01-03-08 22:29

Visual Service i Valby eller Viby J: <URL: http://www.visual-service.dk/>

> 2. Det forekommer mig at fejlen i kamereaet måske snarere er en
> softwarefejl end et hardware fejl. Er min antagelse rigtig?

Det kan de sikkert fortælle dig.

Det med 500,- for undersøgelse og prisoverslag er naturligvis kun, hvis
du vælger IKKE at få udført reparationen. Altså hvis de kommer med en
pris på fx 1200,- så er det prisen for en reparation. Hvis du så vælger
den ikke skal udføres, så koster det et gebyr.

--
Jens Gregersen [9670 Løgstør]
Fjern dyret ved henvendelse via mail.