Hjælp til at finde tysk onlineshop.
Fra : Andersen [3650]

Dato : 05-03-08 18:56

Håber på et eller flere kvikke hoveder herinde.
Jeg har for år tilbage købt en del artikler til
vores kæledyr i en tysk online shop.
Desværre er mit tyske ikke så godt at jeg kan
google mig frem til den rette shop.
Jeg kan dog huske at den hed noget med ZOO
og sendte til danmark. Var iøvrigt hamrende billig
og varene var de samme som i butikkerne
herhjemme.
Jeg ved det ikke er meget, men håber alligevel at
der er bare en der kan sende mig i rigtig retning.

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 05-03-08 19:10

Andersen [3650] skrev:
> [...]
> herhjemme.
> Jeg ved det ikke er meget, men håber alligevel at
> der er bare en der kan sende mig i rigtig retning.

Den her måske: http://www.zooplus.de/

Venig hilsen Dikte

Fra : Andersen [3650]

Dato : 05-03-08 20:04

"Benedikte Brisson" <kuduli@vide.invalid> skrev i en meddelelse
> Den her måske: http://www.zooplus.de/
>
> Venig hilsen Dikte

Hold kæft hvor er du god
Tak, det var lige den jeg søgte.

Fra : Mette

Dato : 06-03-08 00:58

Tror du ikke, at det har været denne: http://www.avifauna.dk/
Der har jeg handlet flere gange.
mvh. Mette

Fra : Andersen [3650]

Dato : 07-03-08 19:52

"Mette" <dal60@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Tror du ikke, at det har været denne: http://www.avifauna.dk/
> Der har jeg handlet flere gange.
> mvh. Mette

Tak for dit link Mette, men jeg tror du har overset
en par ting jeg oplyste om. Blandt andet at der var
tale om en tysk online shop, og at ordet ZOO indgik.
Ydermere kom Benedikte med et link som jeg
efterfølgende takkede for, idet det var det helt rigtige.
Men det er da altid rart med en udviddelse af links
til steder man kommer jævnligt