Ny hund
Fra : Martin Z

Dato : 02-03-08 11:55

Hej

Jeg er på udkig efter en hundehvalp, en blanding med noget bull, mastiff og
labrador i. Jeg kigger på "dba.dk" og "guloggratis.dk" - nogen der kender
andre sider på nettet, som jeg også bør kigge på?

Pft Martin

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 02-03-08 12:39

"Martin Z" <nospam@nospam.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> og labrador i. Jeg kigger på "dba.dk" og "guloggratis.dk" - nogen der
> kender andre sider på nettet, som jeg også bør kigge på?

bare af nysgerrighed.. hvorfor disse racer i en blanding?

Mvh. Marie

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 02-03-08 13:56

Torben og Marie-louise Ager tastede følgende:
> "Martin Z" <nospam@nospam.com> skrev i en meddelelse

> bare af nysgerrighed.. hvorfor disse racer i en blanding?

> Mvh. Marie

Samme undring her, men gipote.dk er også et godt sted at kigge.
Kai

Fra : Martin Z

Dato : 03-03-08 22:09

> gipote.dk er også et godt sted at kigge.
> Kai

Tak for link - meget brugbart.

/Martin

Fra : Martin Z

Dato : 03-03-08 22:17

> bare af nysgerrighed.. hvorfor disse racer i en blanding?

Jeg har ikke plads til én af hver...

Mvh. Martin

Fra : Benny Mortensen

Dato : 03-03-08 11:24

> [...]
> labrador i. Jeg kigger på "dba.dk" og "guloggratis.dk" - nogen der kender
> andre sider på nettet, som jeg også bør kigge på?

Jeg har 3 piger, dog er ingen af de ovennævnte racer iblandet.

Kun Hovawart & Aussie

M.V.H....Benny..

Fra : Martin Z

Dato : 03-03-08 22:11

> Jeg har 3 piger, dog er ingen af de ovennævnte racer iblandet.
>
> Kun Hovawart & Aussie
>
> M.V.H....Benny..

De er sikkert uimodståelige, men ellers tak - ikke lige hvad jeg er ude
efter.

Mvh. Martin