UNI2 Global Dialup - hvad sker der?
Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 02-03-08 12:51

Hej.

Jeg har et UNI2 Global Dialup abonnement. Det stammer helt tilbage fra
1994, hvor det hed UNI-C. Nu har jeg ikke modtaget min sædvanlige regning
for november - har jeg sådan set først lagt mærke til for nyelig, men min
e-mail adresse og filområde på uni2s server virker stadig.

Så vidt jeg han finde frem til, så er UNI2 blevet "overtaget" af TDC
Hosting. Jeg har skrevet til kundeservice på den UNI2 adresse der fortsat
står på UNI2s hjemme, det var den 22. februar, men der er ikke kommet noget
var.

Hvad er der blevet af UNI2?

Er der nogen her der kan oplyse, hvordan jeg kommer i kontakt med UNI2,
internet for professionelle?

--
Bates Motel
Vacancy

Fra : Hans

Dato : 02-03-08 15:42

Axel Hammerschmidt wrote:

> [...]
> ikke kommet noget var.
>
> Hvad er der blevet af UNI2?
>
> Er der nogen her der kan oplyse, hvordan jeg kommer i kontakt med

Uni2 hører under Tele2.

Hans

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 02-03-08 15:53

On 2008-03-02, Hans <nospam@kvik.org.invalid> wrote:

> Uni2 hører under Tele2.

Nej, de er som Axel skriver, blevet købt af TDC Hosting, mens Tele2 (i
Danmark) er blevet købt af Telenor.

--
Andreas

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 02-03-08 15:47

Axel Hammerschmidt <hlexa@hotmail.com> writes:

> [...]
>står på UNI2s hjemme, det var den 22. februar, men der er ikke kommet noget

Ring til dem?

| For support til UNI2 Global Access produkter
| Åbningstider: Ma-fre 08:00 - 20:00, Lø-sø 10:00 - 20:00
| Tlf: 7730 1214

>Hvad er der blevet af UNI2?

Det er blevet spist

Mvh.