var cybercity død 17/02
Fra : Johnni

Dato : 17-02-08 22:59

det starter med at man får fejl (pc1 i netværk) på en hp (komogvind), nå ja
men man kan spille videre, så har pc2 brug for en gen-start bagefter får man
en dum omdirgering fra sin genvej på skriveboret fra komogvind til en
latterlig ip adresse(der kræver 3 ting: bruger navn, kodeord og sikkerheds
dimseri alsammen på engelsk) og også på sin start-side hmm 0 kontakt til
noget som helst, bare denne dumme ip adresse, på pc2, men pc1 kan spille
vidre, slukker pc2, pc1 står bare tændt natten overe og om morgenen kan man
spille vidre, så slukker jeg broseren på pc1, starter broseren igen, så kan
man kun også kun det samme som på pc2 alså ingenting. jeg tror jeg har
virus, hmmm, jeg tager pc2 ud af swich'en og tager mine 2 hd ud og finder 2
gamle hd i skuffen og om-opsætter(og om patitnonerger) hele pc2, tager pc1
ud af swich'en isætter pc2 i swich'en, øv bøv samme resultat 0 kontakt med
internettet bare den dumme ip-adresse der forlanger de 3 ting, hymf
ligevidt!! ingen fremskrit øv. jeg bokser frem og til bage med at få mit
netværk oppe igen på pc2, hovså så virker det, mindsanden så får jeg ikke ip
adressen i broseren men heldigvis "siden kan ikke vises" så laver jeg noget
dit og dat på pc1 = ingenting, så kan pc2 lige pluselig godt gå på
internettet normalt men ikke pc1, kun samme dumme omdergivering til ip
adressen, 15 min sener siger nod32 den er blevet opdateret broseren virker
ikke men win-mali-programmet gør, underligt, 10 min. senere virker broseren
igen.
JEG FORSTÅR INGEN TING (fra en fortrivlet mand)
MVH Johnni

Fra : Svend

Dato : 18-02-08 06:33

Johnni wrote:
> JEG FORSTÅR INGEN TING (fra en fortrivlet mand)
> MVH Johnni

Virus ?

Mvh.
Svend