Skyline
Fra : Søren

Dato : 17-02-08 19:10

Hej gruppe.

Er der nogen, der positiv/negative kommentarer til www.skyline.dk ???

-Søren

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 17-02-08 19:22

On Sun, 17 Feb 2008 19:09:33 +0100, "Søren" <Sofuss@hotmail.com>
wrote:

> Er der nogen, der positiv/negative kommentarer til www.skyline.dk ???

De har meget få kunder, og dem de har, har de ikke haft ret længe, så
mængden af erfaringer (positive eller negative) kan ikke være mange.

For mig er hverken deres hastigheder eller priser særlig attraktive
(Fullrate er billigere), og man skal have en antenne skruet op på
huset for at modtage det.

-A

Fra : Jens Åge Holm

Dato : 17-02-08 21:00

On Sun, 17 Feb 2008 19:09:33 +0100, Søren wrote:

> Hej gruppe.
>
> Er der nogen, der positiv/negative kommentarer til www.skyline.dk ???

Det bliver spændende....

Min personlige kommentar er, at trådløst bredbånd til private husstande er
prøvet før uden succes (Sonofon FWA i 2001).

Det skal dog siges, at der er sket meget på teknologifronten siden, men
fysikens love gælder stadig, og en antenne monteret på taget, er, som
Asbjørn skriver, ikke noget, der trækker i den rigtige retning.

--
JÅH