Computer vil ikke tage imod usb hub ved us~
Fra : Anders Pedersen

Dato : 26-02-08 23:16

Jeg har fået det mærkelige problem at min Computer ikke vil tage imod mine
usb hubs når usb 2.0 er slået til i biossen.
Der er ingen problemer med kun usb 1.1

Når usb 2.0 er sat til så melder den at en usb enhed ikke er godkendt
og vil ikke fungere korekt.
har prøvet samtlige usb porte og der er det samme galdt

Det hele begyndte pludselig igår at en af bubbene var stået af, hvilket
den ikke var.
Er der kommet en fejl på bundkortet?
har ledige pci porte så jeg kan smide et usb 2.0 kort, mener vi har et
liggende

mit ser sådan ud
Pcchips bundkort m848A
Amd athon xp 2500+
Ati radeon 9250 128mb
1 gb ram
Jeg bruger 2 usb 2.0 4 ports hubs
hubbene virker fint

Mine os er
Windows xpsp2
Opensuse 10.3
Pclinuxos 2008

Bundkortet er 3år 5mdr gammelt

--
Med venlig Hilsen
Anders Pedersen

Fra : senn

Dato : 27-02-08 09:43

"Anders Pedersen" <andersp02@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
news.t65j5fzdbcx76d@andersp...

> [...]
> den ikke var.
> Er der kommet en fejl på bundkortet?
> har ledige pci porte så jeg kan smide et usb 2.0 kort, mener vi har et

Hej,
Har du prøvet at plukke en usbNøgle i usbPorten
for at konstatere om det virker sammen.
Det kan også være, at de enheder -eller én af de
enheder -du hænger på hubben kun er usb-lowspeed.