Hvem er de svine ISP-ere som udlverer kund~
Fra : Onkel Sam

Dato : 12-02-08 23:03

Jeg så i DR1 kontant, at Antipiratgruppen bare kan få oplysninger hos
ISP-eren når de selv mener at vedkommendet har downloadet ulovlig musik.

Hvem er de svin til ISP-ere, dem vil jeg aldrig være kunde hos, hvad
helvede bilder de sig ind. Du skulle have en bombe og nogle hærværk når de
bare helt uden dommerkendelse giver et privat advokatfirma disse
oplysninger.

Onkel Sam

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-02-08 23:13

Onkel Sam skriver:

> Du skulle have en bombe og nogle hærværk når de
> bare helt uden dommerkendelse giver et privat advokatfirma disse
> oplysninger.

Slap dog af mand....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 12-02-08 23:26

http://da.wikipedia.org/wiki/Kildekritik

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.martinshjemmeside.dk/ - Lidt af hvert

Fra : -= JF =-

Dato : 13-02-08 00:18

Onkel Sam skrev:
> Du skulle have en bombe og nogle hærværk når de

Hva' fa'en har jeg nu gjort?

--
Mvh. John

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 13-02-08 16:23

"Onkel Sam" wrote

> Jeg så i DR1 kontant, at Antipiratgruppen bare kan få oplysninger hos
> ISP-eren når de selv mener at vedkommendet har downloadet ulovlig musik.

Det er korrekt, men det skal lige forbi den rette myndighed først
Prøv at sætte dig bare lidt ind i sagerne før du råber ulven kommer

Mens du venter på det næste udbrud så kik med her
http://en.wikipedia.org/wiki/Tin-foil_hat
Måske det var relevant for dig?

- Peter

Fra : QBIC [6400]

Dato : 14-02-08 01:21

De svine ISP er sådan set alle

Men der er nu med forbehold for at det har været inde forbi en dommer for
det er sgu
fy fy skamme må ikke uden deres accept.

Så den med uden dommerkendelse kan der svares nej til

/ Niels