Scorpio Inking System
Fra : Jele

Dato : 08-02-08 17:00

Hej NG

Er er nogen erfaring med brug af dette system
som jeg fik oplyst i tidligere indlæg omkring
"ekstern påfyldning"

http://www.trykspar.dk/zc135/index.php?main_page=index&cPath=1_83

På forhånd tak.

M.v.h.
Jette

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 08-02-08 17:06

Jele kom med følgende:
> Hej NG
>
> Er er nogen erfaring med brug af dette system
> som jeg fik oplyst i tidligere indlæg omkring
> [...]

Hvis jeg var dig ville jeg holde mig fra det, chancen for at det kommer
til at virker er ret lille, har selv prøvet et sådan system, det er
ikke pengene værd, ideen er god, men det fungere bare ikke ret godt i
praksis, skal lige sige det er en "Pixma IP5200" jeg har prøvet det på
og fik det ikke til at fungere.

--
mvh.

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-08 17:46

Jele wrote:
> [...]

Jeg har osse læst en del negativt om dette system, da jeg for et stykke tid
siden ovevejede det til min IP4000. Jeg husker ikke hvor jeg læste det, men
der var to lejre. Dem der ikke fik det til at virke tilfredsstillende, og så
dem der fik det til at virke en gang imellem, efter at være blevet smurt ind
i blæk fra top til tå

mvh Ebbe

Fra : Sen

Dato : 08-02-08 21:37

"Jele" <no@spammail.dk> skrev i meddelelsen
> Hej NG
>
> Er er nogen erfaring med brug af dette system
> som jeg fik oplyst i tidligere indlæg omkring
> [...]

Jeg vil også fraråde dig. Du resikerer oven i købet, de tilsender
dig noget, som slet ikke fungerer med din model. Jeg har en
Epson Photo Stylus, der printer A3+. På Trykspars hjemmeside
reklamerer de med at ha auto.resetchips til denne printer.
Det er ret løgn!. De billeder de viser på hjemmesiden af chipsene,
er ikke dem, som sidder i min printer. Så efter korrespondance
frem og tilbage med firmaet kom det frem, at man ikke kunne
levere disse auto-resetchips til min printer.
-Hvis jeg havde trykket på bestillingsknappen i stedet for at
skrive og spørge, så havde de tilsendt mig chips til en anden
printer. Det er meget værre med alle de Internet-handelsfirmaer,
man ikke kan skrive til. Hvad med Getmore, får man tilsendt
noget pc-ram, der er returneret af en anden kunde, og ødelagt
af statisk elektricitet, så er det Getmore alene, der bestemmer,
om din returvare skal på prøvebænken. De beregner sig 400
kroner per halve time for afprøvningen, hvis varen ingenting fejler.
-Du tror ikke bare, de tilsender dig noget andet pc-ram plus
en regning for deres arbejdsløn. Alligevel, er de blevet godkendt
til e-handel, selv om de tillige går ind og snuser i ens PC, hvor de
ligefrem aflæser ens private mappe-navn til deres cookies.

Sørg for at købe en printer, hvor patronerne kan genfyldes.
Canons kan genfyldes. Nogle af Cannons patroner skal genfyldes
før de er hel tomme ( er jeg blevet fortalt ). Jeg har selv en
Canon S520 foruden Epson, hvor jeg genfylder patronerne.
-På dén, må de godt blive hel tomme. Men jeg advarer dig alligevel
mod genfyldning. -De firmaer, der sælger blæk, giver
udseende af, at det er skide let at udføre. Det er det bare ikke.
Du er nød til at lære det. Start nede i kælderen eller udenfor.
vh
-sen

Fra : dw

Dato : 08-02-08 21:45

Sen skrev:

> [...]
> kroner per halve time for afprøvningen, hvis varen ingenting fejler.
> -Du tror ikke bare, de tilsender dig noget andet pc-ram plus

ikke for at forsvare dem... men skriv da serienr ned på den stang du
sender retur.