Kanariske øer - super badestrand
Fra : translat

Dato : 03-02-08 10:09

Hviilken af de Kanariske øer er det, der har en meget stor og fiin
badestrand?

Bent

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 03-02-08 18:37

On Sun, 3 Feb 2008 09:08:34 -0800 (PST), translat
<translat1168@yahoo.com> wrote:

>Hviilken af de Kanariske øer er det, der har en meget stor og fiin
>badestrand?
-------------------
Det er Gran Canaria - stranden ligger ved Maspalomas og Playa dele
Ingles. Den er er megastor med strore klitter.
'Bortset fra det så kan jeg bedre lide øen Tenerife - men vil du have
strand så er det Gran Canaria du skal kikke efter.
Mogens

Fra : Anette

Dato : 04-02-08 15:46

<mogens.amd64@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> 'Bortset fra det så kan jeg bedre lide øen Tenerife - men vil du have
> strand så er det Gran Canaria du skal kikke efter.

Fuerteventura kan altså også være med!

Anette

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 04-02-08 16:17

On Mon, 4 Feb 2008 15:45:57 +0100, "Anette" <nono@notworking.com>
wrote:

><mogens.amd64@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Fuerteventura kan altså også være med!

------------------------
Du har ret - der er nogen fantastiske strande - men så er det vist
også alt, der er at se på den Ø. Jeg nævnte GC , da der her også er
mulighed for flotte køreture i bjergene, hvis man vil væk fra stranden
en enkelt dag. På Fuerteventura er der vist absolut intet at se - men
strand er der ihvertfald mange km af.
Mogens

Fra : Elmer Fjort

Dato : 04-02-08 23:15

"Anette" <nono@notworking.com> skrev i en meddelelse
> <mogens.amd64@gmail.com> skrev i en meddelelse

Vær bare lige opmærksom på at en MEGET stor del af den strand er
naturist strand,
så hvis man har et problem med splitter nøgne folk, er det ikke lige
stedet.

Elmer

Fra : Pia Garlin

Dato : 05-02-08 18:46

hejsa!
har lige været på fuerteventura, kom hjem her midt i januar,OG det bliver
ikke sidste gang jeg tager derned,
40km strand og ca 300 mtr strand , jeg siger bare wauu.
Naturister så vi et par stykker af,men der var altså flere med badetøj,så
det ødelægger ikke ferien,
Men ville selv vælge fuerteventura næste gang og næste gang..
venlig hilsen
pia

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 05-02-08 19:09

> [...]
>det ødelægger ikke ferien,
>Men ville selv vælge fuerteventura næste gang og næste gang..
---------------
Lyder rigtigt godt - men hvad synes du ellers om øen - eller lå I på
stranden hele ferien - mit indtryk fra andre er, at der er absolut
intet at se ud over de flotte strande ?

Mogens

Fra : Pia Garlin

Dato : 05-02-08 21:22

Ja det er nok rigtigt,når man kører gennem landet med bus for at komme til
hotellet,får man også det indtryk at det er meget øde ,og mange nøgne
bjerge,absolut intet liv,et hus her og der og så nogle geder,Men der bliver
mere liv jo længere frem vi kom,Men noget at se ,nej det syntes jeg ikke der
var,Men nu var det også pga stranden
vi valgte stedet,og det hedder Morro jable og det ligger i
jandia,turistguiden sagde også at det var verdens bedste strande,og ja det
må jeg nok sige det er.
pia

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 07-02-08 15:53

On Tue, 5 Feb 2008 21:21:53 +0100, "Pia Garlin" <piagarlin@mail.dk>
wrote:

> [...]
>vi valgte stedet,og det hedder Morro jable og det ligger i
>jandia,turistguiden sagde også at det var verdens bedste strande,og ja det
-----------------
Tak for dit input - det bliver nok ikke Fuerteventura, da strand ikke
er noget vi bruger andet end til lige at gå en lille tur i
strandkanten. Vi ønsker mere at se flotte landskaber og den slags -
men rart at høre fra een der har været på stedet.
Mogens

Fra : translat

Dato : 07-02-08 09:37

"Pia Garlin" wrote:

> [...]
> vi valgte stedet,og det hedder Morro jable og det ligger i
> jandia,turistguiden sagde også at det var verdens bedste strande,og ja det

Fuerteventura igger ca. 104 kilometer fra den afrikanske kyst. Du ved
vel ikke, om det er muligt at se tv (ikke satellit) fra Maroklko på
Fuerteventura? Jeg sysler kid med at lære arabisk.

Bent

Fra : Pia Garlin

Dato : 08-02-08 12:19

så slet ikke tv dernede,så det ved jeg ikke om man kan.

pia