OT:Rejse interesserede
Fra : Ukendt

Dato : 03-02-08 12:58

Hej
I forbindelse med min efteruddannelse, skal jeg skrive et
Mastergrads-speciale med emnet "Hvordan kan et web sted bedst understøtte
informationsbehovet en familie har, når de planlægger en rejse". Jeg skriver
det på Mads Clausens Institue for product innovation på Syddansk Universitet
(http://www.sdu.dk/mci), og har i den forbindelse brug for nogle "lead
users" som interesseret sig for rejser og bruger Internettet til
planlægningen.

Har du lyst og mulighed for at hælpe mig med at besvare nogle spørgsmål over
de næste par uger, vil jeg være meget taknemmelig. Det vil foregå på den
måde, at jeg sender en email med et link, og på hjemmesiden for dette link,
vil der være 10-12 spørgsmål. Har du interesse i at hjælpe og måske gode
idéer til emnet, så send en email til mig med følgende oplysninger:

Fornavn evt efternavn (fx Poul og Sara Jensen)
By (fx Randers)
Famile(far: 45, mor 43, datter 16, søn 5 år)
emailadresse: min-email@mail.dk

Oplysningerne vil ikke blive brugt kommercielt eller på anden måde
videregivet. Resultatet vil være en offentlig rapport omkring emnet med
nogle anbefalinger.

Med respekt for nyhedsgruppen, håber jeg ikke at dette indlæg bliver taget
ilde op.

Med Venlig hilsen
Karsten Skov
kas(snabelA)sdes.dk

Fra : Per Nielsen

Dato : 03-02-08 13:40

"Karsten Skov" <kskov(AT)post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Med respekt for nyhedsgruppen, håber jeg ikke at dette indlæg bliver taget
> [...]

Nej. Jeg håber da du bringer konklusionen her, eller linker til nærmere
læsning