Træt af Sonofon
Fra : Jesper

Dato : 15-07-01 17:55

Lidt galde:

Jeg er såååå træt af Sonofons kundeservice. Nu har jeg været i kø i 40
minutter på deres såkaldt servicetelefon omkring et spørgsmål omkring min
regning.

Jeg sendte dem en pæn mail med spørgsmålet i tirsdag - intet svar!

Jeg kontaktede dem torsdag - opgav efter 20 min. kø.

Og så endelig 40 min. i kø i dag - så opgav jeg også!

Nu sender jeg dem en mail om at regningen ikke bliver betalt før en
konsulent ringer mig op!!!

Jeg har bedt en anden operatør om at flytte mit nummer over til dem, men
dette forsøger Sonofon også at trække i langdrag.

Er der andre der er pissetrætte af Sonofon og deres elendige kundeservice.

/Jesper

Fra : Torben Christensen

Dato : 15-07-01 19:59

Mon ikke en mulig grund kunne være at de har mandskabsmangel her i
sommerferie tiden.

Alting gå jo lidt mere trægt i den her periode.

--
venligst

Torben Christensen

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 15-07-01 20:38

Hej NG!

Det er min opfattelse, at det OVERHOVEDET ikke kun er i sommerferien, at den
slags kan foregå hos Sonofon... Jeg vil mene, at de lider af
kronisk-dårlig-service-syndromet i en særlig alvorlig grad...

Har selv haft RIGTIGT mange problemer med dem, og kan kun bekræfte, at det
tager meget lang tid for dem at få flyttet et telefonnummer til en anden
udbyder...

VH Lasse

Fra : strid

Dato : 15-07-01 20:49

Jeg har også kun haft problemer med dem. De har flere gange sagt at min
telefon som slukker når man presser et bestemt sted bare skulle have
opdateret sin software så slukkede den ikke.. jeg mener det kræver ikke en
stor supporter eller teknikker til at regne ud at den nok har knækket noget
fysisk. Ellers så skulle de tilbagekalde deres software.

De er årtier om at tage telefonen og deres butikker er lige så slemme. Jeg
har skiftet til Worldonlines mobil og det virke perfekt.. jeg har intet
problem og alle regninger er til tiden. jeg har haft fat i kundeservice 2
gange og begge gange var det kompente folk og jeg var igennem inden for 3
min. De kan anbefales

Strid

Fra : Claus E Beyer

Dato : 16-07-01 06:53

"strid" <strid@strid.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
knækket noget
> fysisk. Ellers så skulle de tilbagekalde deres software.

Det skulle vel aldrig være en Bosch Dual Com 738 der opfører sig på
den måde? - Ellers en udmærket telefon, bortset fra disse problemer.

Men når telefonen ikke virker, er det vel ikke Sonofon man skal
henvende sig til, men til forhandleren hvor man har købt den?

Claus

Fra : Jens

Dato : 17-07-01 13:27

> [...]
noget
> fysisk. Ellers så skulle de tilbagekalde deres software.

Hvad har det med sonofon at gøre ?

Fra : strid

Dato : 17-07-01 17:54

måske at det var dem der ikke kunne finde ud af at supporte ? Jeg mener hvad
er pointen i en support hvis de er mere clueless end en selv ?

Strid

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 17-07-01 18:35

strid> måske at det var dem der ikke kunne finde ud af at supporte ?
strid> Jeg mener hvad er pointen i en support hvis de er mere
strid> clueless end en selv ?

Well er det mon ikke lidt svært for en kundesupport at kende til
*alle* fejl ved de forskellige mobiltelefoner? De har sikkert en lang
liste over hvad der er galt med de forskellige populære
mobiltelefoner, men hvis den slukker ved mærkelige tryk, så er det en
fejl som producenten sikkert kun kender, samt folk som måske har
ligenetop den specifikke mobiltelefon. Desuden sker der faktisk ofte
at flere forskellige versioner bliver sendt på gaden, men det er ikke
lige sikkert man gør nogle opmærksomme på det.

Og så er det vel som sådan ikke telefonselskabet man skal snakke
med. Jeg ved godt at det nu er dem der sikkert har solgt
mobiltelefonen.

/Thomas

--
/"\ | Human Knowledge Belongs To The World
\ / | -- Milo Hoffman in "AntiTrust"

Fra : Tom A Jensen

Dato : 15-07-01 22:10

Lasse Rønlev <r@pc.dk> skrev i en news:9isrnf$cge$1@sunsite.dk...
> [...]
det
> tager meget lang tid for dem at få flyttet et telefonnummer til en anden

------

hej
øhh ,den mulighed med at overflytte sit tlf nr til en anden udbyder har kun
været i kraft i ca 14 dage ,hvordan kan du så skrive ( meget lang tid) .
mvh
tom jensen
viborg

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 15-07-01 22:57

Det har tog 11 dage at få tilsendt en formular... Det synes jeg er lang tid,
da det jo burde være en ren ekpeditionssag...
Lasse

Fra : Jetpool

Dato : 16-07-01 02:08

Jeg har selv Sonofon, har altid haft en god kundetjeneste, har sendt en mail
til dem har jeg haft svar løbet af en uge, men de fleste ville jo nok ringe,
og så er der kø allesteder, mere eller mindre, og mine regninger er kommet
til tiden, og jeg har også haft ringet til dem og jeg ventede kun i 5
minutter.

Mvh
Linda

Lasse Rønlev <r@pc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9it3s0$37v$1@sunsite.dk...

Fra : Preben Kaas

Dato : 16-07-01 21:53

On Mon, 16 Jul 2001 03:08:19 +0200, "Jetpool"
<buh2463@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>og så er der kø allesteder, mere eller mindre, og mine regninger er kommet
>til tiden, og jeg har også haft ringet til dem og jeg ventede kun i 5

Også her.
Jeg har kun godt at sige: hurtig, meget venlig og kompetent betjening.
Har aldrig ventet i mere en 5-10 minutter.

mvh
Preben

ved e-mail fjern xxxx

Fra : Jens

Dato : 17-07-01 13:26

"Lasse Rønlev" <r@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kronisk-dårlig-service-syndromet i en særlig alvorlig grad...
>
> Har selv haft RIGTIGT mange problemer med dem

hvilke problemer ?

> og kan kun bekræfte, at det
> tager meget lang tid for dem at få flyttet et telefonnummer til en anden
> udbyder...

det er vel ikke kun deres skyld ?

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 19-07-01 16:34

On Sun, 15 Jul 2001 21:37:42 +0200,
Lasse Rønlev <r@pc.dk> wrote:
> [...]
>slags kan foregå hos Sonofon... Jeg vil mene, at de lider af
>kronisk-dårlig-service-syndromet i en særlig alvorlig grad...

Jeg har aldrig ventet mere end 3 minutter på kundeservice.

Jeg ved ikke om det betyder noget at jeg er erhvervskunde.

--
Povl H. Pedersen - I hate spam, and so does abuse@whitehouse.gov
Position: N 56 09 37 - E 010 12 29

Fra : Fischer

Dato : 16-07-01 06:52

> Jeg er såååå træt af Sonofons kundeservice. Nu har jeg været i kø i 40
> minutter på deres såkaldt servicetelefon omkring et spørgsmål omkring min
> regning.

De gange jeg har haft brug for kundeservice har jeg brugt mail. De har
svaret rimeligt hurtigt, men jeg har heller ikke haft nogen hastesager.

Når jeg alligevel skifter til Telmore er det pga.:
1. Priserne
og især:
2. Sjoflofons sløve E-mail -> SMS service som de arrogant nægter at gøre
noget ved!

*Fischer

Fra : Knud Berggreen

Dato : 16-07-01 18:31

In <3b51ca92$0$13369$4d4eb98e@read.news.dk.uu.net>, on 07/15/2001
at 06:55 PM, "Jesper" <jege@e-mail.dk> said:

>Er der andre der er pissetrætte af Sonofon og deres elendige
>kundeservice.

Kundeservicen hos Sonofon ER elendig, hvilket også er erkendt af andre
medarbejdere i Sonofon.

Til gengæld så syntes jeg at der ydelse og dækning er blandt de bedste.

/Knud

Fra : www.CRAZYNIGHT.dk

Dato : 22-07-01 09:43

Hvordan HULEn kom du i kø? Jeg har flere gange forsøgt at ringe, og der er
beskeden da altid "Alle linier optaget - prøv igen senere"......hvilket jeg
synes er umådeligt skudt ved siden af. Et telefonselskab burde måske være
det første til at have et prof. kø/svarsystem

:] Have a smiley day!
Kenneth Lund Petersen
70 22 72 99 | www.CRAZYNIGHT.dk | Polterabends & firmaarrangementer
75 85 33 39 | www.SPEAK2SPEAK.dk | Speakerarkiv & lydproduktion

Fra : Anders Bo Rasmussen

Dato : 22-07-01 13:55

On Sun, 22 Jul 2001 10:43:09 +0200,
www.CRAZYNIGHT.dk <kenneth@crazynight.dk> wrote:

> [...]
> synes er umådeligt skudt ved siden af. Et telefonselskab burde måske være
> det første til at have et prof. kø/svarsystem

Der er vel ikke flere pladser tilbage i køen, når du har ringet.