Retsinformation
Fra : Lasse

Dato : 01-02-08 20:10

Hej,

Retsinformation er blevet lavet om siden jeg sidst var der inde. Derfor et
spørgsmål. Når man har fundet en lov, kan man så downloade den i PDF-format
nogetsteds fra hjemmesiden?.

Det kan jeg nemlig ikke finde ud af ?

Lasse

Fra : Jesper Lund

Dato : 01-02-08 20:39

Lasse wrote:

> Når man har fundet en lov, kan man så downloade den i
> PDF-format nogetsteds fra hjemmesiden?.

Print til PDF med PDFCreator el.lign.
<http://www.pdfforge.org/products/pdfcreator>

Ophavsretsloven kan begrænse din anvendelse af PDF kopien

Men hvorfor egentlig downloade? Webudgaven har henvisninger til senere
ændringlove, bekendtgørelser, cirkulærer, etc.

--
Jesper Lund

Fra : Martin M. Pedersen

Dato : 01-02-08 21:20

Jesper Lund wrote:

> Print til PDF med PDFCreator el.lign.
> <http://www.pdfforge.org/products/pdfcreator>
>
> Ophavsretsloven kan begrænse din anvendelse af PDF kopien

Man må frit kopiere ordlyden af alle danske love.

/Martin

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 02-02-08 23:51

Martin> Jesper Lund wrote:

Man må frit kopiere ordlyden af alle danske love.

§ 9, stk.1

Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 01-02-08 21:49

Lasse skrev:

> Når man har fundet en lov, kan man så downloade den i PDF-format
> nogetsteds fra hjemmesiden?

Hvilket problem vil du løse? Jeg spørger fordi jeg har nogle fif
til at klare visse ting (læselighed).

--
Bertel

Fra : Stig Johansen

Dato : 03-02-08 06:07

Bertel Lund Hansen wrote:

> Hvilket problem vil du løse? Jeg spørger fordi jeg har nogle fif
> til at klare visse ting (læselighed).

Ikke så beskeden - du
Her er Bertel's løsning på Retsinfo's makværk:
http://bertel.lundhansen.dk/?page=internettet/retsinfo&m=E

Stig Johansen