/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet telekom.
#NavnPoint
refi 3277
severino 2664
transor 1758
Nordsted1 1675
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
pallebhan.. 950
miritdk 945
dk 910
10  Kortoverv.. 810
Trådløs tlf - alternativer til B&O?
Fra : JS


Dato : 29-12-07 21:49

Er der andre end B&O der laver trådløse telefoner hvor signalet bliver sendt
fra en enhed ved telefonstikket og frem til selve base-enheden et givent
sted i huset?



 
 
Rasmus M. Jensen (30-12-2007)
Kommentar
Fra : Rasmus M. Jensen


Dato : 30-12-07 10:32

JS wrote:
> Er der andre end B&O der laver trådløse telefoner hvor signalet
> bliver sendt fra en enhed ved telefonstikket og frem til selve
> base-enheden et givent sted i huset?

gør B&O da det?

--
mvh
Rasmus
Rasmus M. Jensen supports
the Danish Christmas Seal www.e-julemaerket.dk



Jean (30-12-2007)
Kommentar
Fra : Jean


Dato : 30-12-07 10:35

Rasmus M. Jensen skrev:
> gør B&O da det?

Ja. Rigtig smart. Deres Beocom 6000 består af håndsæt, base og lader.

Basen:
http://www.beoworld.org/assets/thumbnails/bangolufsen_beoline_pstn.jpg

Håndsæt og lader:
http://www.plovsing.dk/Beocom6000.jpg

Du kan se mere i din nærmeste B&O-butik, eller hos din TDC Butik.

Mvh Jean.



Benny Amorsen (30-12-2007)
Kommentar
Fra : Benny Amorsen


Dato : 30-12-07 11:59

"JS" <js_539@hotmail.com> writes:

> Er der andre end B&O der laver trådløse telefoner hvor signalet bliver sendt
> fra en enhed ved telefonstikket og frem til selve base-enheden et givent
> sted i huset?

Hvis det du i virkeligheden ønsker er separat base og lader, så kan de
fleste trådløse telefoner fås på den måde. Laderen videresender dog
ikke signalet, men det tror jeg heller ikke B&O's gør.


/Benny



Jean (30-12-2007)
Kommentar
Fra : Jean


Dato : 30-12-07 15:47

Benny Amorsen skrev:
> Hvis det du i virkeligheden ønsker er separat base og lader, så kan de
> fleste trådløse telefoner fås på den måde. Laderen videresender dog
> ikke signalet, men det tror jeg heller ikke B&O's gør.

Nej, signalet bliver sendt fra basen direkte til håndsættet/håndsættene.

Kan du linke til et produkt, som har hvor lader og base er skilt ad?
(udover B&O)

Mvh Jean.


Tom Jensen (30-12-2007)
Kommentar
Fra : Tom Jensen


Dato : 30-12-07 16:08


"Jean" <ask@me> skrev i en meddelelse
news:4777af77$0$15881$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Benny Amorsen skrev:
>> Hvis det du i virkeligheden ønsker er separat base og lader, så kan de
>> fleste trådløse telefoner fås på den måde. Laderen videresender dog
>> ikke signalet, men det tror jeg heller ikke B&O's gør.
>
> Nej, signalet bliver sendt fra basen direkte til håndsættet/håndsættene.
>
> Kan du linke til et produkt, som har hvor lader og base er skilt ad?
> (udover B&O)
>
> Mvh Jean.

hej
siemens har da også haft det i flere år ,jeg tror de startede det med 3010
mikro .
mvh tom jensen



Ukendt (30-12-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 30-12-07 23:28

Den 30/12-2007 klokken 15:46, skrev
"Jean" <ask@me>
i <4777af77$0$15881$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>:

> Nej, signalet bliver sendt fra basen direkte til håndsættet/håndsættene.

> Kan du linke til et produkt, som har hvor lader og base er skilt ad?
> (udover B&O)

F.eks.
<http://gigaset.siemens.com/shc/0,1935,hq_en_0_27562_rArNrNrNrN,00.html>

Med venlig hilsen,
Kjeld


JS (31-12-2007)
Kommentar
Fra : JS


Dato : 31-12-07 01:10

Kjeld Nielsen kjeldn (snabela) ddf (punktum) dk wrote:
> Den 30/12-2007 klokken 15:46, skrev
> "Jean" <ask@me>
> i <4777af77$0$15881$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>:
>
>> Nej, signalet bliver sendt fra basen direkte til
>> håndsættet/håndsættene.
>
>> Kan du linke til et produkt, som har hvor lader og base er skilt ad?
>> (udover B&O)
>
> F.eks.
> <http://gigaset.siemens.com/shc/0,1935,hq_en_0_27562_rArNrNrNrN,00.html>

Lader den også væk fra hovedenheden?
Vi har kun ét telefonstik i huset = i teknikskabet, så dér skal sidde en
enhed som vi aldrig skal i fysisk kontakt med. Kan Siemens det samme som B&O
på den front?



Ukendt (31-12-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 31-12-07 02:17

Den 31/12-2007 klokken 01:09, skrev
"JS" <js_539@hotmail.com>
i <47783336$0$15899$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>:

> Lader den også væk fra hovedenheden?
> Vi har kun ét telefonstik i huset = i teknikskabet, så dér skal sidde en
> enhed som vi aldrig skal i fysisk kontakt med.

Laderen, som du sætter telefonen i, kan placeres hvor som helst i huset,
og skal blot tilsluttes 230V.
(Og den har et alm. 230V stik, ikke noget med en grim klump af en
transformer).

> Kan Siemens det samme
> som B&O på den front?

Her bliver jeg dig svar skyldig. Kender ikke B&O'en.

Med venlig hilsen,
Kjeld


Tom Jensen (31-12-2007)
Kommentar
Fra : Tom Jensen


Dato : 31-12-07 02:31


<Kjeld Nielsen kjeldn (snabela) ddf (punktum) dk> skrev i en meddelelse
news:477844cd$0$15873$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Den 31/12-2007 klokken 01:09, skrev
> "JS" <js_539@hotmail.com>
> i <47783336$0$15899$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>:
>
>> Lader den også væk fra hovedenheden?
>> Vi har kun ét telefonstik i huset = i teknikskabet, så dér skal sidde en
>> enhed som vi aldrig skal i fysisk kontakt med.
>
> Laderen, som du sætter telefonen i, kan placeres hvor som helst i huset,
> og skal blot tilsluttes 230V.
> (Og den har et alm. 230V stik, ikke noget med en grim klump af en
> transformer).
>
>> Kan Siemens det samme
>> som B&O på den front?
>
> Her bliver jeg dig svar skyldig. Kender ikke B&O'en.
>
> Med venlig hilsen,
> Kjeld
>

hej
ja det kan den ,det er samme princip.
mvh
tom jensen




Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste