Cuba - overnatning privat?
Fra : Tim Bregning

Dato : 29-01-08 15:59

Hej Gruppe

Vi er 2 voksne der rejser til Cuba i marts 2008.

Er der nogen her der kan anbefale et godt privat sted - Casa particular - at
overnatte et par nætter på nordkysten mellem Vinales og Havana.
Vi havde regnet med at skulle til den lille ø Cayo Levisa, men den er lige
bliver overtaget af en italiensk hotelkæde og åbner først igen til maj.

Forslag modtages gerne.

Hilsen fra

Tim

Fra : Bjarne

Dato : 29-01-08 16:44

Tim Bregning skrev:
> [...]
> Vi havde regnet med at skulle til den lille ø Cayo Levisa, men den er
> lige bliver overtaget af en italiensk hotelkæde og åbner først igen til

Jeg ville starte her - evt. med en indmeldelse
http://www.cubavenner.dk/

Bjarne

Fra : Tim Bregning

Dato : 31-01-08 10:46

Tak for det Bjarne - jeg leder videre.

Tim

Fra : Annette Christensen

Dato : 24-02-08 23:05

"Tim Bregning" skrev i en meddelelse
> [...]
> bliver overtaget af en italiensk hotelkæde og åbner først igen til maj.

Måske mit svar kommer for sent i forhold til jeres rejseplaner, men jeg så
for nogen tid siden på (vistnok) www.jp.dk en omtale af
http://www.hospitalityclub.org/ , og der er i øjeblikket tilmeldt 152
private overnatningssteder på Cuba.

Jeg har (endnu) ikke selv prøvet at overnatte privat, men det virker som et
udmærket koncept.

Venlig hilsen
Annette

Fra : Tim Bregning

Dato : 25-02-08 10:19

Tak for svar Annette

Vi skal afsted på torsdag morgen klokken 04:15 fra Roskilde og vi har stadig
ikke booked noget til de par nætter vi mangler. Vi har besluttet bare at
finde et sted på vejen når vi kører mellem Vinales og Havana - og se hvad
der sker.

Hilsen fra

Tim

Fra : Annette Christensen

Dato : 26-02-08 06:47

"Tim Bregning" skrev

>Vi har besluttet bare at finde et sted på vejen når vi kører mellem Vinales
>og Havana - og se hvad der sker.

Jeg ønsker jer god rejse og held og lykke med at finde et dejligt sted at
overnatte

Venlig hilsen
Annette