Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nye Nikon objektiver: 16-85VR, Micro 60/2.~
Fra : Mogens Hansen

Dato : 28-01-08 19:50

Fra : Anders Houmark

Dato : 28-01-08 20:21

> http://www.akam.no/artikler/nye_nikon-objektiver/47840

Det ser spændende ud. 16-85mm'eren er nok den mest spændende. Interessant at
de kommer helt ned på 16mm, det er fedt nok. De burde dog efter min mening
have lavet en 16-50mm 2.8 med stabilisator, til omkring 4-7000. Deres
17-55mm 2.8 er efter min mening for dyr.

Cool at 60mm microen også kommer til d40x. Tror desværre at mange af D40
kunderne bliver afskrækket af objektivpriser som er dyere end deres kamera

Mvh Anders