Satellite internet udbydere: hvem?
Fra : JBJ

Dato : 27-01-08 16:07

Kender I nogle udbydere her og i udlandet, gerne nogle som kan levere
overalt i verden.

JBJ

Fra : Peter Mortensen

Dato : 27-01-08 17:28

Det nærmeste du kommer global dækning med nogenlunde hastighed via sattelit
er Inmarsats BGAN system.

http://www.inmarsat.com/Services/Land/BGAN/default.aspx?language=EN&textonly=False

mvh Peter

Fra : Andrew Engels Rump (~

Dato : 27-01-08 22:46

I demand that "Peter Mortensen" <pm@nodbmailjunk.dk> may or may not have
written in news:479cb126$0$90268$14726298@news.sunsite.dk:
> "JBJ" <SPØRG@MIG.dk> wrote in message
> Det nærmeste du kommer global dækning med nogenlunde hastighed via
> sattelit er Inmarsats BGAN system.

Men inden du betaler en bondegård for at hente dine mails så kan det
være der er en bedre løsning, hvis du beskriver hvad du har behov for.
Det kunne være at du altid er i nærheden af en telefon og så kan det klares
meget billigere!

Andrew Engels Rump
--
Software Engineer
E-mail: mailto:newandrew@rump.dk

Fra : JBJ

Dato : 28-01-08 11:35

"Andrew Engels Rump (formerly Leif Andrew Rump)" <newandrew@rump.dk> skrev i
meddelelsen news:Xns9A32E7962DD4Dnewandrewrumpdk@130.225.247.90...
> [...]
> være der er en bedre løsning, hvis du beskriver hvad du har behov for.
> Det kunne være at du altid er i nærheden af en telefon og så kan det

Tak for svarene:)

Andrew: det er ikke altid jeg er i nærheden af en telefon, og der hvor jeg
skal flytte hen tager det 2 år at få fastnet:) Så ideen var, hvis det kunne
betale sig ved at få naboerne med på noden, at have en satellit forbindelse.

JBJ

Fra : jama

Dato : 28-01-08 12:16

"Peter Mortensen" <pm@nodbmailjunk.dk> skrev i en meddelelse
> Det nærmeste du kommer global dækning med nogenlunde hastighed via
> [...]

Prøv dette program Diel fix, hentes her http://wiki.djlizard.net/Dial-a-fix
sæt hak i alle, det kan afhjælpe update
Mvh.Jama

Fra : JBJ

Dato : 29-01-08 20:35

"jama" <paed-@c.dk> skrev i meddelelsen

> "Peter Mortensen" <pm@nodbmailjunk.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

eeh Jama tror du ikke at du har fejlpostet?

JBJ

Fra : JBJ

Dato : 28-01-08 11:55

"JBJ" <SPØRG@MIG.dk> skrev i meddelelsen
> Kender I nogle udbydere her og i udlandet, gerne nogle som kan levere
> overalt i verden.
>
> --
>
> Mvh
>
> JBJ

Hvis der er nogen der kender til andre firmaer er jeg meget interesseret:)

JBJ