Veksle $ til Kroner...
Fra : Magnus

Dato : 25-01-08 20:48

Hvordan kan man komme af med de dollars man får i overskud på en tur til
USA.

Kan man sætte dem ind på sin konto i en bank derovre inden man rejser hjem
eller kan man veksle dem i Københavns lufthavn når man kommer hjem eller
hvordan kan man få dem i kroner eller ind på sin konto?

I banken hvor jeg vekslede lidt dollars til at have på lommen når jeg
ankommer der sagde de at de ikke kunne veksle dem retur igen selv ikke hvis
der er store sedler.

Hvordan gør man så jeg gider ikke have flere hundrede dollars liggende når
ikke jeg har planer om at skal derover igen.

/Magnus

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 25-01-08 21:15

"Magnus" <magnusFJERN@arnason.dk> wrote in message

> Hvordan gør man så jeg gider ikke have flere hundrede dollars liggende når
> ikke jeg har planer om at skal derover igen.

Der er nok snart én i din omgangskreds, som skal til USA. Sælg dem til
pågældende.

Fra : alexbo

Dato : 25-01-08 22:25

"Magnus" skrev

> Hvordan kan man komme af med de dollars man får i overskud på en tur til
> USA.

http://www.forexvaluta.dk/

mvh
Alex Christensen

Fra : Steen Johansen

Dato : 26-01-08 10:16

Det bedste tilbud er altid http://www.forexvaluta.dk/ ved både køb og salg

Fra : alexbo

Dato : 26-01-08 13:42

"Steen Johansen" skrev

> "alexbo" skrev

> Det bedste tilbud er altid http://www.forexvaluta.dk/ ved både køb og salg

Tak.

mvh
Alex Christensen

Fra : bj

Dato : 26-01-08 23:42

Hvorfor vil du sætte dem i en bank derovre når du ikke skal derover igen!?

Giver det mening? Forklar?

mvh
bj

Fra : Magnus

Dato : 27-01-08 12:42

Det var blot et tænkt eksempel hvad man måske kunne have gjort dvs. sætte
dem i banken derovre inden man rejste hjem.

/Magnus

Fra : Jens

Dato : 27-01-08 12:53

> Det var blot et tænkt eksempel hvad man måske kunne have gjort dvs. sætte
> dem i banken derovre inden man rejste hjem.
>
> /Magnus
>

> "bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> skrev i en meddelelse

Hvis det var en mulighed og du så havde netbank med mulighed for
udlandsoverførsel på den amerikanske konto, vil det være den mulighed der
giver den bedste kurs.
Mvh
Jens

Fra : Bo

Dato : 27-01-08 07:38

On 25 Jan., 21:47, "Magnus" <magnusFJ...@arnason.dk> wrote:
> [...]
>
> Hvordan gør man så jeg gider ikke have flere hundrede dollars liggende når
> ikke jeg har planer om at skal derover igen.

I USA foretrækkes betaling på credit card alle steder, hvorfor
bruger du ikke det og kun har lidt småpenge til drikkepenge m.v.
Du kan med fordel bruge VISA/Danmark.
vh Bo

Fra : Steen Johansen

Dato : 27-01-08 22:14

"Bo" <solfranz47@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

I USA foretrækkes betaling på credit card alle steder, hvorfor
bruger du ikke det og kun har lidt småpenge til drikkepenge m.v.

Kontanter er det billigste hvis man ikke har lyst til at betale gebyr

Fra : Bjarne

Dato : 28-01-08 10:25

> [...]
>
> Hvordan gør man så jeg gider ikke have flere hundrede dollars liggende når
> ikke jeg har planer om at skal derover igen.

Hvor meget drejer det sig om, jeg vil evt. gerne veksle med dig, jvf.
www.valutakurser.dk

Send mig en mail på nedenstående.

mvh
Bjarne
vesterport[FJERNDETTE]@gmail.com

Fra : Anette

Dato : 28-01-08 23:16

> [...]
>
> I banken hvor jeg vekslede lidt dollars til at have på lommen når jeg
> ankommer der sagde de at de ikke kunne veksle dem retur igen selv ikke

Det var da en besynderlig bank. Jeg har da vist aldrig mødt en bank, der
ikke ville tjene penge på valuta. Det er fuldt ud muligt at veksle i Kastrup
ved bagageudl.

Anette