Tur med flere stop?
Fra : Ukendt

Dato : 25-01-08 15:38

Jeg har forsøgt at finde et link hvor man kan undersøge priser på
flybiletter. Vel at bemærke som en rundrejse med ophold flere steder,
men det kan man jo ikke finde i de mange links jeg har besøgt.
Alle viser blot en destination og retur.
Nogen der har et godt forslag????
Med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Kurt Friis Hansen

Dato : 25-01-08 16:11

On Fri, 25 Jan 2008 15:37:40 +0100, "Mr. Mox" <moxyliusatnrdcdotdk>
wrote:

> [...]
>men det kan man jo ikke finde i de mange links jeg har besøgt.
>Alle viser blot en destination og retur.

Hvor mange stop? Hvor henne? Hvor langt? Mange lande? Flere
kontinenter? Jorden rundt? Eller blot et halvt dusin småhop rundt i
Norden?

Hvis der er tale om flyvning til og fra ét land, og så flyvning rundt
i landet eller til/fra nærliggende lande, kan det betale sig at checke
muligheden for at købe et "Air Pass", der giver ret til et antal
flyvninger indenfor et land eller en region. F.eks. kan man få slige
ordninger i Chile (LAN Chile) eller i Australien (Quantas) osv.

Du kan også prøve f.eks. Travellink.dk. I stedet for deres
privatrejser, kan du vælge websiden til erhvervsrejser. Der burde det
i det mindste være muligt at sammenstille en oversigt, der kan
udskrives, så du har noget i hånden, når du ringer til dem (hvis der
f.eks. er forskelle på betingelserne for erhvervs- og privatrejser).

Mange flyselskaber tillader direkte indtastning af den slags. Se
f.eks. på de enkelte selskabers hjemmesider (www..dk :

Finnair: "Circular trip"
Iberia: "Multiple routes"
KLM: "Multi-City"
Air France: "Multi destinations"
British Airways: "Multi city"
....osv.

Hvis du vil flyve med forskellige selskaber, kan et rejsebureau - ofte
- sammenstille flybilletterne til en pris, som du kan få svært ved at
matche. Så har du også fordelen ved at kunne tegne en
afbestillingsforsikring på hele baduljen.

Venlig hilsen

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 25-01-08 17:20

Hej

jeg har tidligere stillet samme spørgsmål. Det er der faktisk ikke mange der
kan. www.expedia.com er en mulighed. Det kan undre, at momondo kan vinde
prisen som Danmarks bedste, når de ikke har en så væsentlig facilitet.
www.travelmarket.dk er den eneste anden jeg kender. Du kan naturligvis vælge
de forskellige selskabers hjemmeside, men det er en LANG og dødssyg proces.

Kennet

--
www.pernille-kennet.dk
nu opdateret med rejsebeskrivelser fra vores "2007 jorden-rundt-tur"

Fra : Lars Ehlers

Dato : 25-01-08 17:59

On Fri, 25 Jan 2008 17:20:13 +0100, "Kennet og Pernille"
<ikke@nogen.dk> wrote:

>jeg har tidligere stillet samme spørgsmål. Det er der faktisk ikke mange der
>kan. www.expedia.com er en mulighed.

Det er en af grundende til, at jeg bruger Expedia hver eneste gang,
jeg skal planlægge en rejse for firmaet eller privat. Næsten alle mine
internationale rejser for firmaet har flere stop, og hos Expedia kan
jeg nemt se, hvordan det kan stykkes sammen. Expedia forstår nemlig at
sætte tingene sammen indenfor de forskellige alliancer (Star Alliance,
One World, etc).

--
Lars Ehlers
"Screw you guys, I'm going home" Eric Cartman