Skift af CPU
Fra : Christian

Dato : 24-01-08 09:31

Hey

Jeg står foran en udskiftning af min CPU..

Spørgsmål er bare om den blæser der sidder på den nuværende om den kan komme
af ???

Dvs. er den limet på og skal jeg så også købe noget ny lim til den ??? eller
sidder den fast med beslag ?

/Christian

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 24-01-08 09:58

"Christian" <christian@trinderup.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> komme
> af ???
>
> Dvs. er den limet på og skal jeg så også købe noget ny lim til den ???

Du skal bruge kølepasta - det gamle skal fjernes først.
Men det lyder som et tvivlsomt projekt, hvis du ikke ved
mere om emnet.

Fra : Christian

Dato : 24-01-08 10:07

Jeg har før prøvet at skifte en CPU, men der smed jeg også bare køleren ud
sammen med CPU'en....

Det kan godt være jeg bare skal nappe en ny køler også

Processoren er en AMD 6000+, hvilken køler ville passe hertil - nogen
forslag - gerne støjsvag ?

/Christian

"Karl Erik Nielsen" <karl.erik.nielsen@nospam.gmail.com> skrev i en
meddelelse news:47985332$0$15892$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 24-01-08 10:47

Christian wrote:

> Processoren er en AMD 6000+, hvilken køler ville passe hertil - nogen
> forslag - gerne støjsvag ?

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=235104

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=255786

Jesper Poulsen