Hegnsloven: hvad gælder ? (matrikel / hegn~
Fra : myicq

Dato : 22-01-08 20:48

Jeg har tidligere spurgt ang hegn mod den brakmark
vores hus grænser op til.

I mellemtiden har jeg været inde over kommunekortene og
kortet fra OIS (byggestyrelsen).

Jeg har opdaget noget sært: nemlig at vores matrikel
tilsyneladende er meget mindre end vores "hegn" omkranser.

Se udklip fra kommunekortet

http://img225.imagevenue.com/view.php?image=30836_min_vej_122_428lo.jpg

Er der nogen som kan forklare hvorfor matriklen er så meget mindre ?
... er det simpelthen kommunekortene som er forkerte ? Det er tilfældet
for flere andre grunde jeg kender, at matriklen er noget mindre.

Og hvortil gælder hegnsloven: matriklen eller hegnet ?

For reference er stykket langs vejen 37m, hele grunden er 975 m2.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 22-01-08 21:04

myicq skrev:

> Jeg har opdaget noget sært: nemlig at vores matrikel
> tilsyneladende er meget mindre end vores "hegn" omkranser.

Min familie har fundet vores sommerhus på et matrikelkort på
nettet. Der er vist en vej tværs over vores grund. En sådan vej
har aldrig eksisteret. Grunden er helt vores egen uden at andre
kan få (lovlig) adgang.

--
Bertel

Fra : Lars Raaby

Dato : 22-01-08 21:26

myicq skrev:

> Se udklip fra kommunekortet
>
> http://img225.imagevenue.com/view.php?image=30836_min_vej_122_428lo.jpg

Jeg kan kun se 2 damer og en mand der kikke på nogle glas.

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : Jens G

Dato : 22-01-08 21:26

On 22 Jan 2008 19:47:57 GMT, myicq <myicq2@3gmx.net4> wrote:

>Se udklip fra kommunekortet
>
>http://img225.imagevenue.com/view.php?image=30836_min_vej_122_428lo.jpg

Er det ikke nærmere en udstilling i et fysiklokale, eller sådan noget?

--
Jens G
Kan anbefale http://www.everlove.dk til IP telefoni.

Fra : Holst

Dato : 22-01-08 21:38

Jens G wrote:

> Er det ikke nærmere en udstilling i et fysiklokale, eller sådan noget?

Kigger man på gæsteskiltet, er der måske en sammenhæng med:

http://en.wikipedia.org/wiki/NCIS_(TV_series)

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 23-01-08 18:32

Jens> On 22 Jan 2008 19:47:57 GMT, myicq <myicq2@3gmx.net4> wrote:

>Se udklip fra kommunekortet

Jens> Er det ikke nærmere en udstilling i et fysiklokale, eller
Jens> sådan noget?

Jo... Men der står flydende nitrogen (= kvælstof) i baggrunden i en
stor beholder og de folk ligner ikke almindelige elever

Den slags er meeeget koldt. Men så kan de jo køle øl hurtigt og effekt
med

Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Bo

Dato : 22-01-08 14:04

On 22 Jan., 21:47, myicq <myi...@3gmx.net4> wrote:
> [...]
>
> Og hvortil gælder hegnsloven: matriklen eller hegnet ?
>
> For reference er stykket langs vejen 37m, hele grunden er 975 m2.

Der kun 1 sted i DK hvor de har alle matrikelkort der er korrekte,
nemlig Kort- & Matrikelstyrelsen http://www.kms.dk
der kan du selv gå ind og se alle de kort ud ønsker, konstaterer du
fejl i kortene, kan du indberette det på sitet.
vh Bo

Fra : KK

Dato : 23-01-08 09:32

ADVARSEL. Der er Virus i den .jpg fil der linkes til

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 23-01-08 18:35

KK> ADVARSEL. Der er Virus i den .jpg fil der linkes til "myicq"

Det gælder nok ikke for os, der bruger et anstændigt OS, så jeg
klikkede med stor interesse på det og har kigget på det gentagne gange
(man fristes næsten til at sige: "suckers", LOL).

Iøvrigt interessant at jeg troede at jeg klikkede på en billede-fil og
så var det faktisk noget html-agtigt der dukkede
op... Mærkeligt at man kan lave en html side i "jpg"-disguise, men så
har jeg lært noget nyt i dag. Tak for det.

Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Allan Soerensen

Dato : 23-01-08 09:42

"myicq" <myicq2@3gmx.net4> skrev i en meddelelse

> Se udklip fra kommunekortet
>
> http://img225.imagevenue.com/view.php?image=30836_min_vej_122_428lo.jpg

*host* Da jeg klikkede på dit link, gav mit anti-virus program denne
advarsel:

"opdaget: trojansk program Trojan-Downloader.SWF.Gida.a URL:
http://adtraff.com/swf/gnida.swf?campaign=weightt0&u=1201077536656//Swf2Swc"

Fra : Jens G

Dato : 23-01-08 17:11

On Wed, 23 Jan 2008 09:42:26 +0100, "Allan Soerensen"
<microtec1@yahoo.com> wrote:

>*host* Da jeg klikkede på dit link, gav mit anti-virus program denne
>advarsel:
>
>"opdaget: trojansk program Trojan-Downloader.SWF.Gida.a URL:
>http://adtraff.com/swf..cut../Swf2Swc"

Og synes du så det er bedre at du kommer med det direkte link til
trojaneren?

Fra : Allan Soerensen

Dato : 23-01-08 17:19

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> Og synes du så det er bedre at du kommer med det direkte link til
> trojaneren?

Nej, bestemt ikke og det var heller ikke hensigten.
Den ene linie fra min log var ikke et klikbart link da jeg indsatte den i
min newsreaderen, men blev det da den blev postet som 2 linier. Uheldigt og
det beklager jeg.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 23-01-08 16:49

Allan Soerensen skrev:

> Den ene linie fra min log var ikke et klikbart link da jeg indsatte den i
> min newsreaderen, men blev det da den blev postet som 2 linier.

Blot til info:

Det har intet med en eller to linjer at gøre. Det har faktisk
slet ikke noget med afsendelsen at gøre.

Mit program er sat op til at behandle alt der begynder med
http:// som et weblink, og sådan virker der fleste programmer.
Demo:

   http://ø

Det er ikke noget afsdenderen kan ændre. Du kunne manuelt have
fjernet linket. Men det er en detalje uden den store betydning.
De der kritikløst klikker på alt hvad der ligner et link, er
allerede sønderbombet af virusser i hobetal.

--
Bertel

Fra : Allan Soerensen

Dato : 24-01-08 11:15

> Mit program er sat op til at behandle alt der begynder med
> http:// som et weblink, og sådan virker der fleste programmer.
> Demo:
>
> http://ø

Ja, netop når det *begynder* med http:// hvilket ikke var tilfældet med den
log-linie jeg kopierede fra mit anti-virus program. Uheldigvis delte
newsreaderen efterfølgende linie, så indholdet blev et klikbart link.
I min newsreader er der stor forskel på:

en lang tekstlinie:http://test (som der oprindeligt stod i min linie fra
logfilen)

og

en lang tekstlinie:
http://test (som der kom til at står da linien blev delt i to)

Lige i dette tilfælde var det er utrolig uheldigt sted linien blev delt,
hvilket jeg ikke var opmærksom på og beklager meget.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 23-01-08 16:46

Jens G skrev:

> Og synes du så det er bedre at du kommer med det direkte link til
> trojaneren?

Og du synes det er skidegenialt at citere det igen?

--
Bertel

Fra : Jens G

Dato : 23-01-08 19:54

On Wed, 23 Jan 2008 16:46:12 +0100, Bertel Lund Hansen
<unospamo@lundhansen.dk> wrote:

>Og du synes det er skidegenialt at citere det igen?

Den opmærksomme læser ville have lagt mærke til at jeg havde ændret
URL'en. Det lagde du så ikke mærke til

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 23-01-08 21:16

Jens G skrev:

> Det lagde du så ikke mærke til

Touché.

--
Bertel

Fra : PDA

Dato : 23-01-08 10:45

> [...]
>
> Og hvortil gælder hegnsloven: matriklen eller hegnet ?
>
> For reference er stykket langs vejen 37m, hele grunden er 975 m2.

- hvad f..... bilder du dig ind? Der er en trojaner i dit link!

PDA

Fra : myicq

Dato : 23-01-08 11:29

"PDA" <xpda81x@xhotmailx.com> wrote in news:47970cbb$0$90274$14726298
@news.sunsite.dk:

> - hvad f..... bilder du dig ind? Der er en trojaner i dit link!

Det er jeg godt nok ked af !

jeg har tit brugt denne service, men måske ser jeg ikke den slags
pga div reklamefiltre og proxomitron.

DAMN. UNDSKYLD ! Det var ikke i ond mening.

Jeg prøver lige igen senere.

Fra : Jens G

Dato : 23-01-08 17:01

On 23 Jan 2008 10:28:40 GMT, myicq <myicq2@3gmx.net4> wrote:

> [...]
>pga div reklamefiltre og proxomitron.
>
>DAMN. UNDSKYLD ! Det var ikke i ond mening.

Hvad er din forklaring på at der ligger et helt andet billede end det
du mener der skal ligge?

Fra : Bo

Dato : 23-01-08 03:46

> [...]
>
> Og hvortil gælder hegnsloven: matriklen eller hegnet ?
>
> For reference er stykket langs vejen 37m, hele grunden er 975 m2.

Vi må antage at "myciq" laver sjov med NG med hans
virusbefængte-links !
Blacklist ham straks

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 23-01-08 16:02

Bo skrev:

> Blacklist ham straks

Han kalder sig bare noget andet næste gang.

--
Bertel

Fra : John D

Dato : 04-02-08 07:52

"myicq" <myicq2@3gmx.net4> wrote in message
> [...]

Til News gruppen:

Er det strafbart at forsøge, at inficere en andens computer med virus på
denne måde?

Såfremt myicq altså har handlet bevidst.