Gave til venner der skal rejse?
Fra : Ukendt

Dato : 23-01-08 20:01

Hej

Jeg har et vennepar med børn (5 + 8 år) der snart skal 3 måneder til
Australien på ferie.
Vil gerne give dem en god gave de kan tage med, men er lidt blank for ideer.
Det skal nok ikke være alt for stort!

Kan i hjælpe?

Bedste hilsner
Line

Fra : Holst

Dato : 23-01-08 20:05

Line wrote:

> [...]
> Australien på ferie.
> Vil gerne give dem en god gave de kan tage med, men er lidt blank for ideer.

Har de den ikke, så er Lonely Planet det ultimative must, når man rejser
rundt i Australien. Nu ved jeg naturligvis ikke, hvordan de har tænkt
sig at rejse dernede, men rejser man blot lidt rundt, så er den rigtig god.

Og ellers er det også altid godt at give dem noget, de kan smøre sig ind
i mod solen. Faktor en million eller så.

Fra : Karsten H. Larsen

Dato : 23-01-08 20:53

Hvad med en overlevelsespakke bestående af deres (børn og voksnes)
favoritslik og måske andre små danske
ting(blade og lign). Man kan måske lave en anden pakke med billede af Pia
Kjærsgaard mod hjemve.

Mvh Karsten

Fra : Annemette

Dato : 23-01-08 22:33

Line tastede følgende:
> [...]
> Australien på ferie.
> Vil gerne give dem en god gave de kan tage med, men er lidt blank for ideer.

Hej
Min søster og svoger og deres 6 årige datter tager til New Zealand i ca
2 måneder. I julegave gav vi dem en rejsebog (Politikens visuelle
guide) og så havde jeg vekslet nogle penge til NZ dollars og lagt ved.
De kan på den måde nå at vænne sig til sedlernes udseende - og man kan
selv vælge hvor meget der skal veksles.
Derudover små spil og bøger med forskellige hjernebryderier for hele
familien - det er jo en frygtelig lang flyvetur og ungerne skal
aktiveres.
En MP3 spiller med musik, eventyr, lydbøger mm, til den lange tur og
undervejs - de fås også i alle prisklasser.

Hilsen Annemette

Fra : Bjarne

Dato : 25-01-08 14:48

"Line" <linemikkatgmail.com> wrote in message
> [...]
> Australien på ferie.
> Vil gerne give dem en god gave de kan tage med, men er lidt blank for

Lakrids er altid en vinder.

Fra : marlene

Dato : 29-01-08 14:27

> Det skal nok ikke være alt for stort!
>
> Kan i hjælpe?
>
> Bedste hilsner
> Line
>

>da farmor og farfar rejste, fik de en lille papkuffert med vacumpakket
>rugbrød og postej på dåse,
fyrfaslys + tændstikker og fotos i paprammer af børnebørnene og lidt
ynglingsguf, skønt at ankomme til evt. hotel med.