Hytte i Hemsedalen i uge 7
Fra : NHF

Dato : 23-01-08 15:25

Hej

Er der nogen som har gode forslag til en "ski"-hytte tæt/ved Hemsedalen til
rimelige penge. Vi er 4 personer, men det må gerne være en hytte til 6
personer.

NHF, Århus

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 23-01-08 15:30

"NHF" <volvo4saleFJERNDETTE@privat.dk> writes:

> Er der nogen som har gode forslag til en "ski"-hytte tæt/ved Hemsedalen til
> rimelige penge. Vi er 4 personer, men det må gerne være en hytte til 6
> personer.

Jeg antager at du mener uge 7, 2009? :) Jeg tror ikke du skal gøre dig
nogen forhåbning om at finde noget som helst i år.

Mvh Trine

Fra : NHF

Dato : 23-01-08 20:06

> Jeg antager at du mener uge 7, 2009? :) Jeg tror ikke du skal gøre dig
> nogen forhåbning om at finde noget som helst i år.

Desværre ikke.
Vi skal til en 50. års fødselsdag i Bergen, og så tænkte vi, en skiferie ved
samme lejlighed. Det kan godt fåes, men prisen er også derefter.

NHF, Århus

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 29-01-08 11:53

NHF wrote:

> Desværre ikke.
> Vi skal til en 50. års fødselsdag i Bergen, og så tænkte vi, en skiferie ved
> samme lejlighed. Det kan godt fåes, men prisen er også derefter.

Hvis I skal til Bergen ville jeg personligt vælge Voss. Der er kun godt
100 km. mlm. Voss og Bergen.

Og Voss er det tætteste man kommer på Alpe-agtigt terræn i norden. Et
super område som typisk har store mængder sne.

Og ikke nær så hypet (og dyrt) som Hemsedal, Trysil m. venner.

vh
thomas, http://alpeferie.dk/

Fra : søren brix

Dato : 23-01-08 15:49

"NHF" <volvo4saleFJERNDETTE@privat.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> til rimelige penge. Vi er 4 personer, men det må gerne være en hytte til 6

Hej
Hvad er rimelige penge for jer fx. colorline.dk har ture derop for ca
6000.-kr

vh

søren

Fra : NHF

Dato : 23-01-08 20:01

> Hej
> Hvad er rimelige penge for jer fx. colorline.dk har ture derop for ca
> 6000.-kr

Alt udsolgt

NHF, Århus

Fra : Sten Schou

Dato : 23-01-08 15:50

> [...]
> til rimelige penge. Vi er 4 personer, men det må gerne være en hytte til 6

Der findes ikke noget i Norge til rimelige priser. Tag til Åre i Sverige,
meget bedre end Hemsedal, eller endnu bedre, Østrig.

Hilsen Sten

Fra : NHF

Dato : 23-01-08 20:04

> Der findes ikke noget i Norge til rimelige priser. Tag til Åre i Sverige,
Vi skal til Bergen lørdag den 9. februar, ellers var vi taget mod syd.

NHF, Århus

Fra : Sten Schou

Dato : 23-01-08 20:41

> Vi skal til Bergen lørdag den 9. februar, ellers var vi taget mod syd.

Hvis i skal til Bergen, så skulle i prøve at tage til Voss, det ligger godt
en times kørsel fra Bergen.
Ikke så stort, men masser af sne, og nogle udmærkede løjper. Sikkert nemmere
at finde noget der.

Hilsen Sten

Fra : søren brix

Dato : 23-01-08 21:45

> Vi skal til Bergen lørdag den 9. februar, ellers var vi taget mod syd.
>
> NHF, Århus

hej NHF

prøv lige http://www.hallingbooking.no/ der er da ihvertfal muligheder endnu
tæt på hemsedal (eventyrgården huso og omkring Gol er der muligheder)

men i skal til bergen er det så ikke nemmere at køre over Geilo ???
(der kan jeg anbefale øenturistsenter ganske simble hytter men billigt i
gennem colorline..)

god tur

Søren

Fra : Sigbjørn

Dato : 25-01-08 23:22

"NHF" <volvo4saleFJERNDETTE@privat.dk> skrev i melding
> [...]
> til rimelige penge. Vi er 4 personer, men det må gerne være en hytte til 6

Et tips er å se på www.finn.no

Sigbj