Forslag til weekendophold i Nordjylland
Fra : moso97ad

Dato : 23-01-08 02:05

Hej,

Jeg har brug for lidt hjælp til at finde et godt sted i Nordjylland
til et weekendophold. Min kæreste venter sig og skal føde til april,
derfor synes vi, at vi gerne vil opleve lidt sammen som kærester inden
vi bliver "stavnsbundet" på den gode måde

Nogen der kan anbefale et godt og hyggeligt sted i Nordjylland, hvor
der er mulighed for at nyde noget god mad, gå nogle lange ture gerne
omgivet af smuk natur?

Mvh.
Morten

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 23-01-08 11:39

moso97ad <divx_is_good@hotmail.com> writes:

> [...]
> derfor synes vi, at vi gerne vil opleve lidt sammen som kærester inden
> vi bliver "stavnsbundet" på den gode måde

Fantastisk ide! Jeg skal selv føde om en måneds tid og så kan man godt
have brug for noget i den retning.

Jeg vil foreslå Skallerup Klit Feriecenter. http://www.skallerup.dk/
Jeg har ikke selv været der, men jeg har hørt så meget positivt om
det, at jeg godt tør anbefale det. Det ligger ved Lønstrup, så der er
masser af gode gå-turs muligheder. De har et romersk bad, så du kunne
måske forkæle hende yderligere med en gang massage. Og om ikke andet,
så er det skønt at komme i noget varmt vand, så man ikke rigtig mærker
vægten af maven.

Faktisk har de et luksustilbud i øjeblikket, hvis man ellers kan tage
afsted udenfor weekenderne.
http://www.skallerup.dk/Prisliste/Tilbud/Luksustilbud

Ellers har DTF en del weekendophold og miniferier på deres program,
bl.a. Hotel Søparken i Åbybro og Sanden Bjerggaard ved Fjerritslev,
begge udemærkede steder.

Mvh Trine

Fra : Bjarne

Dato : 23-01-08 12:43

moso97ad skrev:
> [...]
>
> Nogen der kan anbefale et godt og hyggeligt sted i Nordjylland, hvor
> der er mulighed for at nyde noget god mad, gå nogle lange ture gerne

Hvis det måtte være andet end Nordjylland, ville jeg i stedet anbefale
at finde et af de mange gode tilbud i Harzen eller f.eks. tage til
Wolin-halvøen i Polen ikke ret langt fra Danmark.

Der er utroligt skønne vandreture i Thy, men det er lidt småt med
fantastisk god mad og det er ikke billigt. En mulighed kunne være at
lave den gode mad selv i et hyggeligt sommerhus.

Ellers er der Niels Bugges Kro, som dog snarere er Midtjylland

Bjarne

Fra : Sten Schou

Dato : 23-01-08 14:24

"moso97ad" <divx_is_good@hotmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Hotel Viking i Sæby. De har lige udvidet med en stor wellnessafdeling.
www.hotelviking.dk

Hilsen Sten

Fra : søren brix

Dato : 23-01-08 16:14

[...]

hej Morten

der er kun en klokke der ringer her og det er ruth´s hotel i gammel
skagen...det skulle være helt fantastisk (deres restaurant fik 5gafler ud af
5 mulige i nordjyske for nylig)
http://www.ruths-hotel.dk/dk/ophold_gourmet.htm

vh

Søren

Fra : moso97ad

Dato : 23-01-08 23:47

Tak for alle de fine anbefalinger. Vi tager et kig på det.

Mvh.
Morten