Worldonline blev til worldoffline :-((
Fra : Nielsen

Dato : 15-07-01 10:58

Hej,
Har nogen prøvet noget tilsvarende ?

Jeg har tidligere koblet op mod internettet via 1049 hos WOL på et ikke
gratis abonnement.
Jeg har så via min arbejdsgiver fået fri adgang til internettet via en anden
udbyder (TDC), men jeg har fortsat tømt min mailkonto hos WOL, og betalt for
mit
abonnement (kører på PBS) men nu får jeg så pludselig denne fejl når jeg
forsøger at hente post eller koble op til 1049:

E28: Error reading from pop/smtp (No such file or directory)
W10: Cannot login to host (212.54.64.154:110)
W11: User or Password incorrect for **** (-ERR your account is closed)

Og deres latterlige support kan man kun komme i kontakt med om søndagen hvis
man ringer på et 90 XX XX XX nr.

Hvad pokker er meningen ?

Kent Nielsen

Fra : Michael Legart

Dato : 15-07-01 11:00

On Sun, 15 Jul 2001 11:57:33 +0200, Nielsen <nielsenNOSPAM@softhome.net> wrote:
> W10: Cannot login to host (212.54.64.154:110)
> W11: User or Password incorrect for **** (-ERR your account is closed)

Er du sikker paa at du har forlaenget dit abonnement? Du _burde_ dog have
modtaget mails om at din konto var ved at udloebe...

Du kan evt. konvertere dit Plus abonnement til et World Access Free, hvis
du alligevel kun skal bruge email adressen - det kan du goere paa

http://signup.worldonline.dk/convert/

--
Michael
Arbejder for Tiscali, men taler for sig selv.

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 15-07-01 11:07

legart@daarligstil.dk (Michael Legart) wrote Sun, 15 Jul 2001
10:00:16 GMT :

>Du kan evt. konvertere dit Plus abonnement til et World Access Free, hvis
>du alligevel kun skal bruge email adressen - det kan du goere paa

Men først når kontoen er åbnet igen.

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/

Fra : Nielsen

Dato : 15-07-01 11:14

"Michael Legart" <legart@daarligstil.dk> skrev i en meddelelse bl.a.

> Du kan evt. konvertere dit Plus abonnement til et World Access Free, hvis
> du alligevel kun skal bruge email adressen - det kan du goere paa
>
> http://signup.worldonline.dk/convert/

Hmm, der får jeg en "forkert password" fejl.
Jeg har prøvet både med mit alm. brugernavn/password og det administrative
brugernavn/password, samme resultat desværre.

--
Mvh.
Kent Nielsen

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 15-07-01 11:41

"Nielsen" <nielsenNOSPAM@softhome.net> wrote Sun, 15 Jul 2001
12:14:22 +0200 :

>Hmm, der får jeg en "forkert password" fejl.

Ja, for kontoen er spærret.

Smid lige dit brugernavn til mig så åbner jeg den i et par dage så
du kan konverterer din PLUS til en FREE.

Fra : Nielsen

Dato : 15-07-01 11:54

"Morten Kjaer Nielsen" <spamtrap.fra.30032001@gummiand.dk> skrev i en
meddelelse

> Smid lige dit brugernavn til mig så åbner jeg den i et par dage så
> du kan konverterer din PLUS til en FREE.

Hej Morten,
Det lyder ellers godt:
Brugernavn: kdu

--
Mvh.
Kent Nielsen

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 15-07-01 12:14

"Nielsen" <nielsenNOSPAM@softhome.net> wrote Sun, 15 Jul 2001
12:53:39 +0200 :

>Brugernavn: kdu

10 dage til død nu, den stod i minus 5.
Vent lig på synkronisering af systemmerne inden alt virker helt
igen.

Fra : Nielsen

Dato : 15-07-01 12:23

"Morten Kjaer Nielsen" <spamtrap.fra.30032001@gummiand.dk> skrev i en

> 10 dage til død nu, den stod i minus 5.
> Vent lig på synkronisering af systemmerne inden alt virker helt igen.

Hej Morten,
Jeg kan kun sige )))

Tusind tak, jeg laver den om til et FREE abonnement.

Usenet er en dejlig ting, fortsat god søndag.

PS, Jeg havde udfyldt supportformularen på jeres hjemmeside, kan du stoppe
den ?
Der er jo ingen grund til at vi spilder flere supporteres tid med noget der
er fixet.

--
Mvh.
Kent Nielsen

Fra : Andreas

Dato : 15-07-01 11:19

wrote:

>Hej,
>Har nogen prøvet noget tilsvarende ?
Nej, heldigvis og det håber jeg så sandelig da heller ikke at komme til.

<...fejlmeddelelse ved dl af mail...>

Du burde være blevet adviseret pr. mail ihvertfald 3 gange, om at det
eventuelt var ved at være på tide at få kontoen forlænget.
Men siden din abonnementsbetaling kører via PBS bliver der sikkert betalt
pr. automatik når det er tiden, så måske det er der fejlen ligger - at en
rate fejlagtigt ikke er blevet betalt via PBS?

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Nielsen

Dato : 15-07-01 11:29

> [...]
> pr. automatik når det er tiden, så måske det er der fejlen ligger - at en
> rate fejlagtigt ikke er blevet betalt via PBS?

Jeg tror du har ret, der må være gået et eller andet galt med PBS, det må
jeg undersøge.
Men jeg har ikke modtaget hverken mails eller rykkere eller noget der
ligner, så det synes jeg er underligt..

--
Mvh.
Kent Nielsen

Fra : Andreas

Dato : 15-07-01 11:49

On Sun, 15 Jul 2001 12:28:40 +0200, "Nielsen" <nielsenNOSPAM@softhome.net>
wrote:

> [...]

<.....>

> [...]
>jeg undersøge.
>Men jeg har ikke modtaget hverken mails eller rykkere eller noget der

Tjaa, det synes jeg faktisk også.

Nu er det efterhånden ved at være et par år siden jeg havde et
betalingsabonnement hos WOL/Tiscali - så lang tid siden at de stadig hed
Image og "boede" i vistnok Livjægergade på Østerbro.

Men dengang var det da kotumen at man fik en mail første gang ca. 42 dage
før kontoens udløb - så igen små 2 uger senere og senest omkring 10 dage
inden abonnementet udløb.

Så dit forløb er noget mystisk.

Men jeg håber at du snart hitter ud af, hvad der mon gik galt.

Go´Søndag...........

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas
Masser af gratis scripts,applets,DHTML på
http://www.viewsource.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 15-07-01 13:19

Andreas skrev:

>Men dengang var det da kotumen at man fik en mail første gang ca. 42 dage
>før kontoens udløb - så igen små 2 uger senere og senest omkring 10 dage
>inden abonnementet udløb.

Det er ikke mange måneder siden jeg lod mit WOL-abonnement løbe
ud. Jeg fik et par mails om det.

--
Bertel

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 15-07-01 11:39

Andreas <not@me.com> wrote Sun, 15 Jul 2001 12:19:22 +0200 :

>Men siden din abonnementsbetaling kører via PBS bliver der sikkert betalt
>pr. automatik når det er tiden

Abonnementsbetaling for World Access Plus konti kører _ikke_ via
PBS. Man får en mail om hvad man skal foretage sig 42 dage før, 10
dage før og 3 dage før hvis man vil forlænge éns plus konto.

Fra : Nielsen

Dato : 15-07-01 11:46

"Morten Kjaer Nielsen" <spamtrap.fra.30032001@gummiand.dk> skrev i en
meddelelse news:uks2ltsm5ibc6dd9f9rihm5madl1kd4udl@news.worldonline.dk...

> Abonnementsbetaling for World Access Plus konti kører _ikke_ via
> PBS. Man får en mail om hvad man skal foretage sig 42 dage før, 10
> dage før og 3 dage før hvis man vil forlænge éns plus konto.

OK, dvs da jeg stoppede med 1049 stoppede PBS opkrævningerne samtidigt ?

Hvordan kommer man videre herfra, jeg har lige set min mailbox igennem og
jeg har altså ikke modtaget nogen "warnings"

--
Mvh.
Kent Nielsen

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 15-07-01 11:47

"Nielsen" <nielsenNOSPAM@softhome.net> wrote Sun, 15 Jul 2001
12:45:51 +0200 :

>OK, dvs da jeg stoppede med 1049 stoppede PBS opkrævningerne samtidigt ?

Nej, abonnementsbetalingen har aldrig kørt over PBS, det er kun 1049
minutterne som har.

>Hvordan kommer man videre herfra,

Se min anden posting.

>jeg har lige set min mailbox igennem og
>jeg har altså ikke modtaget nogen "warnings"

hmm...

Fra : Niels Teglsbo

Dato : 16-07-01 00:01

"Nielsen" <nielsenNOSPAM@softhome.net> wrote:

> Hvordan kommer man videre herfra, jeg har lige set min mailbox igennem og
> jeg har altså ikke modtaget nogen "warnings"

Du kan kende dem på:

Subject: Kontoudløb
From: salg@wol.dk

der bliver sendt til dit brugernavn@worldonline.dk